KERAPLAST

Verkkokauppa ja verkkosivut WordPress + WooCommerce –combolla

Valokateverkkokauppa toteutettiin WooCommercen päälle räätälöimällä kauppaan laskuri ostoa helpottamaan. Laskuri laskee kuinka paljon ruuveja, listaa, tiivistettä ja muita tuotteita esim. ”4m x 3m” -kokoinen valokate tarvitsee ilman, että asiakas joutuu itse laskemaan tarvittavaa määrää.  ​

Myyjiä helpottamaan toteutettiin tallentava ostoskori – myyjä laskee valmiiksi ostoskoriin tuotteet laskurilla, antaa alennuskoodin ja toimittaa linkin asiakkaalle. Näin asiakas saa loistavaa henkilökohtaista palvelua ja voi tehdä tilauksen vaivattomasti verkkokaupasta.​

Lopputuloksena uusi verkkokauppa myy moninkertaisesti enemmän vanhaan verrattuna!​


Keraplast luottaa Verkkoasemaan myös digitaalisen markkinoinnin kehityksessä MIT-palvelun puitteissa.​

Projektin aikataulu oli todella kiireellinen, koska haluttiin olla myyntikunnossa, kun sesonki alkaa. Jyrkille kiitos projektin vetämisestä. Yhteistyötä Verkkoaseman kanssa ollaan tehty hymy huulessa ja Verkkiksellä ollaan kyllä ammattilaisia. Nyt kun sivut on saatu liveen, niin kuukausittainen kehittäminen jatkuu yhdessä Verkkiksen kanssa.

Jesse Nieminen, Digital Marketing Specialist, Kera Group Oy​

.  

KERAPLAST

  • Keraplast on kotimaisen KeraGroup Oy:n alabrändi, jonka valikoima pitää sisällään valokatteita ja terassilasitustuotteita eri materiaaleissa ja värisävyissä sekä asennuksessa tarvittavia lisäosia.

Vastaavia toteutuksia