Wash palvelut – Yrityksen tunnettuuden kasvattaminen somen avulla

Asiakkaamme Wash palvelut täytti tänä vuonna pyöreitä ja he halusivat juhlistaa 30-vuotista taivaltaan näyttävästi myös sosiaalisessa mediassa. Syntymäpäivän ympärille rakennettiin tunnettuutta nostattava kampanja, joka jatkui kahden kuukauden ajan keväällä 2021 Washin digikanavissa.

Wash palvelut Ky
- Perustettu vuonna 1991
- Siivouspalveluita yrityksille ja yksityisille

tehdyt toimenpiteet
- Yrityksen tunnettavuuden kasvattaminen
- Orgaaninen some-sisältö
- Sosiaalisen median mainonta
- Laskeutumissivu
Suunnitelmallinen tekeminen ja saumaton yhteistyö
Jotta kanaviin saatiin tasaisesti sisältöä kahden kuukauden ajaksi, teimme aluksi suunnitelman, mitä milloinkin julkaistaan. Washilla oli jo ideoita referenssi- ja työntekijävideoista, joita hyödynnettäisiin syntymäpäiväkampanjoinnissa. Verkkoasema toteutti videotuotannon ja valmiita videoita hyödynnettiin maksetussa somemainonnassa menestyksekkäästi. Videokuvausten yhteydessä tuotettiin myös muuta kuvamateriaalia, jota on hyödynnetty somemainonnassa ja verkkosivuilla.
Aikataulu videoiden kuvaukselle sekä editoinnille oli aika tiukka, mutta yhteistyö Verkkoaseman kanssa oli saumatonta ja hyvin pysyimme suunnitellussa aikataulussa. Kaikki meni hyvin ja lopputuloksena oli hyvännäköinen kampanja.
Sami Luttinen
Videosisältöjen lisäksi Verkkis toteutti useita mainoskampanjoita, orgaanisia päivityksiä sekä uutiskirjeitä yhdessä asiakkaan kanssa. Syntymäpäiväkampanjaa varten rakennettiin oma laskeutumissivu, missä tarjottiin pyöreiden vuosien kunniaksi synttäritarjousta uusille asiakkaille. Facebook- ja LinkedIn-mainonta ohjattiin räätälöidylle laskeutumissivulle, jolloin tuloksia oli helppo mitata.
Lopputuloksena oli hyvännäköinen kampanja ja saimme yhteistyöltä sitä, mitä toivottiin!
Runsaasti näkyvyyttä!
Lopputuloksena Washin kampanja sai runsaasti liikennettä verkkosivuille sekä näkyvyyttä somekanavissa, niin orgaanisin postauksin kuin maksettuina mainoksinakin. Myös kolmannen osapuolen mainospalveluita käytettiin artikkelimainonnan ja bannerimainonnan muodossa mm. paikallisen maakuntalehden sivuilla ja printtimediassa. Pelkästään orgaanisten somepäivitysten avulla Wash tavoitti yli tuhansia ihmisiä, somemainonnalla saatiin kiinni kymmeniä tuhansia eri kanavissa. Yhteistyö jatkuu edelleen markkinoinnin ulkoistamispalveluna.
vastaavia toteutuksia

MILLAISEN MUUTOKSEN SINÄ HALUAT SAADA AIKAISEKSI?
Oletko valmis kasvattamaan myyntiäsi? Ota yhteyttä ja aloitetaan yhdessä muutos, joka näkyy tuloksissasi.
”Muutos markkinoinnilla” on periaate, joka ohjaa kaikkea tekemistämme. Meidän kanssamme se tarkoittaa konkreettisia toimia ja mitattavia tuloksia – ei pelkkiä lupauksia.