Blogi

16.6.2020

Konsultin kurmotettavana!

Mitä tapahtuu kun konsultti käy toisen konsultin konsultoitavana?

Tapahtuu herääminen siihen, että omakaan sisältö ja asiantuntijuus ei ole aina täydellistä, vaan tasonnoston voi tehdä itsellekin!

Inbound-markkinonnissa myynnin jääminen sivurooliin on tavallinen vaiva, sillä useimmiten keskitytään liikaa oman asiantuntijuuden jakamiseen ja asiakkaan ongelmien esiinnostamiseen ja unohdetaan se pääasia, millä ongelmat ratkaistaisiin!

Videolla Tiina kertoo, kuinka Trainers’ Housen Marko kurmotti opettavaisesti, mutta hellävaraisesti tuotteemme kuntoon!

Tilaa blogit
Analytiikka asiakaskokemus b2b b2b-myynti CRM digitaalinen markkinointi digivalmennus DO2018 etävalmennus hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö henksublogi ihandiginä Intranet Intrexx kaupallinen ehdotus Laskeutumissivu Laskurit marketing it markkinoinnin automaatio markkinointi markkinointistrategia markkinointiteknologia myynti northern glow Ohjelmistot palvelut Saavutettavuus salesvation sisällöntuotanto sisältömarkkinointi social selling Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Testaus Tietoturva tulevaisuus uutiskirje verkkokauppa verkkosivut videotuotanto WooCommerce Wordpress Yrittäjyys