29.07.2019

Moderni markkinointi B2B-yrityksille

Valloillaan oleva digiaika ja asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos aiheuttaa myllerrystä yrityksille niin markkinoinnissa, myynnissä kuin asiakkaan palvelemisessakin. Jotta yrityksen markkinointi olisi tuloksellista, tulee markkinoinnin kokonaisuuden olla hallinnassa.

Kokosimme tälle sivulle timanttisia vinkkejä jokaiselle B2B-yritykselle, joiden avulla moderni markkinointi on helppo ottaa haltuun, joko itse tai ulkoistamalla. Lataa tältä sivulta löytyvät ilmaiset oppaamme ja aloita modernin markkinoinnin toteuttaminen jo tänään!

Näin viet yrityksesi ja itsesi someen!

Moderni myynti ja markkinointi perustuu luottamuksen rakentamiseen. Some onkin loistava paikka rakentaa brändiä, lisätä myyntiä sekä saada mielipiteet kuuluviin. Some-kanavia on pilvin pimein, mutta käytetyimpiä ovat Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram ja Twitter.

Facebook on Suomen suosituin some-kanava ja sen yhtenä parhaimpana etuna on markkinoinnin kohdentaminen tarkasti määritellyille kohderyhmille. LinkedInistä tavoittaa puolestaan todella hyvin B2B-yritysten päättäjiä ja se toimii erinomaisesti myös rekrytointikanavana.

Missä some-kanavissa kannattaa olla ja mihin siellä kannattaa panostaa? Ota selvää lataamalla ilmainen oppaamme!

Mitä B2B-yrityksen verkkosivuilla on tekemistä modernin markkinoinnin kanssa?

Verkkosivut ovat yrityksen ”kotipesä” ja paikka, jossa yrityksellä on mahdollisuus kertoa omasta osaamisestaan. Asiakkaan näkövinkkelistä uskottava ja toimiva verkkosivu on ensiarvoisen tärkeä, sillä se kertoo asiakkaalle millaista hyötyä tai lisäarvoa yrityksellä on tarjota.

Tyypillisesti verkkosivujen uusiminen tehdään yrityksissä 2-4 vuoden välein. Usein verkkosivu-uudistukselta odotetaan maata mullistavaa lopputulosta, vaikka uusimiseen suhtaudutaan turhan huolettomasti eikä siihen panosteta tarpeeksi.

Aseta tavoitteet korkealle ja onnistu verkkosivu-uudistuksessa seuraamalla ilmaisen oppaamme askelmerkkejä. Nyt se on vain Sinusta kiinni, lataa ilmainen opas tästä!

Tsekkaa vielä modernin markkinoinnin videokurssi!

Kamppailetko somesekamelskassa? Ihmetteletkö mitä social sellingillä on tekemistä myymisen kanssa? Askarruttaako markkinoinnin automaation kiemurat vai starttailetko matkaasi inbound-markkinointimallin opastamana?

Tällä videokurssilla opastetaan yrittäjiä, johtajia ja markkinoinnin ammattilaisia modernin markkinoinnin ja myynnin maailmaan. 12-osainen videokurssi auttaa juuri Sinua aloittamaan uudenlaisen tavan tehdä markkinointia.

Tiina Räisänen

Tiina Räisänen on Verkkiksen toimitusjohtaja, taivaisiin kurottaja ja digitekijä. Intohimon kohteina ovat mm. moderni johtaminen, inbound-markkinointi, kirjoittaminen & sisällöntuotanto ja perinteinen sekä sosiaalinen myyntityö.

Seuraa kirjoittajaa myös somessa:

Tilaa blogit
Analytiikka asiakaskokemus CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö Internet Intranet Intrexx Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointiteknologia myynti northern glow ohjelmistosuunnittelu Ohjelmistot palvelut salesvation sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Testaus Tietoturva tulevaisuus verkkokauppa Verkkosivut Yrittäjyys

Kaikki blogit