23.10.2019

MarketingTech #2 | Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö

Kuvittelitko sinäkin, että vain markkinointitiimi käyttää markkinointiteknologioita?

Ehei! Tämä on varsin yleinen harhaluulo. Markkinointiteknologiat hyödyttävät nimittäin myös myyjiä. Mitäpä siis, jos myynti ja markkinointi liittoutuisivat ja valikoisivat yhdessä parhaat teknologiat yhteisen työskentelyn avuksi?

Tsekkaa videolta neljä vinkkiä, joilla markkinointi ja myynti saatetaan onnistuneesti yhteen!

veras

Me Verkkoaseman työntekijät kutsumme joskus Verkkoasemaa Verkkikseksi ja itseämme verkkisläisiksi. Tämä on työntekijöiden blogi, jolla ei ole yhtä vakiokirjoittajaa.

Tilaa blogit

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Verkkoasema verkkosivu-uudistus

MarketingTech #5 | Integraatioilla tehokkuutta

Liidien liikuttelu järjestelmästä toiseen ei ole enää rakettitiedettä. Tällä videolla opit, miten saat integroitua dataa eri lähteistä CRM:ään! Markkinoilla on tällä hetkellä lähes 7 000 erilaista markkinointeknologiaa ja markkinointipäälliköt ovatkin huomanneet niiden potentiaalin myynnin ja markkinoinnin tehostamisessa. Jotta teknologioista saadaan kaikki hyödyt irti, tulisi niiden tuottaman datan olla helposti myyjien… Lue lisää

verkkopalvelun testauspaketti

MarketingTech #4 | CRM on myynnin ja markkinoinnin yhteinen työkalu

Tiedätkö, miksi CRM on monipuolinen työkalu? CRM on tärkeä työkalu asiakastietojen hallinnassa, sillä saat kerättyä työkaluun tärkeimmät yritykset ja henkilöt sekä dokumentoitua myyntiprosessin historian. Myynnin ja markkinoinnin lisäksi CRM on tärkeä työkalu myös johdolle. Työtehtävästäsi riippumatta onkin olennaista ymmärtää CRM-työkalujen perusteet. Tällä videolla Jyrki Sundström demoaa sinulle vaihe vaiheelta, kuinka… Lue lisää

internet-sivujen hyödyntäminen

MarketingTech #3 | Markkinoinnin automaation perusteet

Antaako markkinoinnin automaatio kenkää markkinointi-ihmisille? Nimestään huolimatta markkinoinnin automaatiotyökalut eivät automatisoi kaikkea markkinointia. Sen sijaan ne auttavat markkinoinnin tekijää: 1. tunnistamaan potentiaalisia asiakkaita 2. tunnistamaan aiheita, mistä potentiaaliset asiakkaat ovat kiinnostuneita 3. viestimään niistä aiheista, joista potentiaaliset asiakkaat ovat kiinnostuneita Mitkä tehtävät jäävät markkinoinnin ammattilaisille? Millaisia erilaisia työkaluja on saatavilla?… Lue lisää

MarketingTech #1 | Mitä hyötyä markkinointiteknologioista on?

Markkinointiteknologiat mielletään helposti vieraiksi ja kaukaisiksi työkaluiksi, joista on itselle vain vähän konkreettista hyötyä. Todellisuus on kuitenkin toinen: suurimmalla osalla yrityksistä on kertynyt vuosien saatossa päivittäiseen käyttöön valikoima erilaisia markkinointiteknologioita. Saatko sinä näistä teknologioista kaiken irti? Markkinointiteknologioita on olemassa monenlaisiin tarpeisiin. Esimerkiksi verkkosivujen julkaisujärjestelmät, CRM ja Google Ads ovat esimerkkejä… Lue lisää

Analytiikka asiakaskokemus asiakastiedot CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 ensivaikutelma hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö henksublogi Internet Intranet Intrexx Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointi markkinointistrategia markkinointiteknologia myynti northern glow ohjelmistosuunnittelu Ohjelmistot palvelut salesvation sisällöntuotanto sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Testaus Tietoturva tulevaisuus työkalut verkkokauppa Verkkosivut videotuotanto Yrittäjyys

Kaikki blogit