30.10.2019

Marketingtech #3 | markkinoinnin automaation perusteet

Antaako markkinoinnin automaatio kenkää markkinointi-ihmisille?

Nimestään huolimatta markkinoinnin automaatiotyökalut eivät automatisoi kaikkea markkinointia. Sen sijaan ne auttavat markkinoinnin tekijää:

1. tunnistamaan potentiaalisia asiakkaita
2. tunnistamaan aiheita, mistä potentiaaliset asiakkaat ovat kiinnostuneita
3. viestimään niistä aiheista, joista potentiaaliset asiakkaat ovat kiinnostuneita

Mitkä tehtävät jäävät markkinoinnin ammattilaisille? Millaisia erilaisia työkaluja on saatavilla? Miten osaan valita oikean työkalun? Katso videolta Riikan vinkit markkinoinnin automaatioon!

Tilaa blogit
Analytiikka asiakaskokemus b2b b2b-myynti b2b markkinointi CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö henksublogi ihandiginä integraatio Intranet Intrexx kaupallinen ehdotus Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointi markkinointistrategia markkinointiteknologia myynti northern glow Ohjelmistot palvelut rekrymarkkinointi salesvation sisällöntuotanto sisältömarkkinointi somestrategia Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Testaus Tietoturva tulevaisuus uutiskirje verkkokauppa verkkosivut videotuotanto WooCommerce Wordpress Yrittäjyys