verkkosivut-2019

06.06.2019

Näy paremmin YouTubessa ja Googlessa!

Valtaa kärkisijat maailman suurimmissa hakukoneissa!

Suomessa tehdään noin 30 miljoonaa Google-hakua päivittäin, joten hakukoneista löytyminen on yrityksille elintärkeää. Kuinka Googlen hakukonenäkyvyyttä voidaan sitten parantaa?

YouTube on Googlen omistama ja netin suosituin videoiden suoratoistopalvelu. Miten siis otetaan haltuun kanava, johon ladataan 400 tuntia uutta sisältöä joka minuutti?

Lataa ilmaiset oppaamme ja nosta yrityksesi näkyvyys huippuunsa Googlen hakujättiläisissä!

 

Googlen kärkeen hakukoneoptimoinnilla

Hakukonenäkyvyyden parantaminen perustuu Google Adsin hakusanamainontaan sekä hakukoneoptimointiin, eli verkkosivujen näkyvyyden kehittämiseen ilman maksettua mainontaa.

Hakukoneoptimoinnin pikaopas

Hakukoneoptimointi on kärsivällisyyttä vaativa, mutta mainontaa edullisempi tapa kasvattaa verkkosivunäkyvyyttä. Googlen hakualgoritmien tunteminen edesauttaa hakukoneoptimoinnin onnistumista. Asiantuntijamme paljastavat kuinka sinä voit kääntää Googlen algoritmin itsellesi suosiolliseksi! Lataa veloitukseton oppaamme

 

 

Tehokasta Google Ads -mainontaa

Oletko miettinyt, millä termeillä haluaisit löytyä hakukoneista? Entä sitä, kuinka moni käyttää yritykseesi liittyviä hakusanoja kuukausittain ja kuinka kilpailijasi sijoittuu Googlen hakutuloksissa?

Google AdWords -pikaopas

Google Ads, eli entinen Google Adwords, on Googlen mainostyökalu, jolla pystytään rakentamaan ja kohdentamaan mainoksia Googlen kanavissa, kuten Googlen hakukoneessa, YouTubessa sekä Googlen display-verkostossa. Google Ads -mainonnalla voit kohdentaa viestisi kohderyhmällesi esimerkiksi heidän verkkosivuvierailujensa perusteella tai käytettyjen hakusanojen mukaan. Lataa veloitukseton oppaamme

Tsekkaa myös blogikirjoituksemme hakukonemainonnasta ja hakukoneoptimoinnista!

YouTube-opas

YouTube on kasvattanut suosiotaan viime vuosina hurjaa vauhtia ja vuonna 2018 sillä oli jo yli miljardi vakituista käyttäjää.

Videot ovat tulevaisuus ja näyttökertojen saaminen YouTubessa on entistä vaikeampaa tarjonnan lisääntyessä. Lukemalla tämän oppaan opit esimerkiksi, kuinka optimoit videoidesi sisältöä, kuinka optimoit videoidesi tekniikan ja mitä sinun tulee ymmärtää YouTuben tarjoamasta datasta. Tervetuloa mukaan!

 

 

Vinkkejä YouTube-videoiden tekoon!

Muutama extravinkki vielä videoiden tekoon – kuinka niitä voidaan toteuttaa YouTubea silmälläpitäen. Tsekkaa video!

Tiina Räisänen

Tiina Räisänen on Verkkiksen toimitusjohtaja, taivaisiin kurottaja ja digitekijä. Intohimon kohteina ovat mm. moderni johtaminen, inbound-markkinointi, kirjoittaminen & sisällöntuotanto ja perinteinen sekä sosiaalinen myyntityö.

Seuraa kirjoittajaa myös somessa:

Tilaa blogit
Analytiikka asiakaskokemus CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö Internet Intranet Intrexx Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointiteknologia myynti northern glow ohjelmistosuunnittelu Ohjelmistot palvelut salesvation sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Testaus Tietoturva tulevaisuus verkkokauppa Verkkosivut Yrittäjyys

Kaikki blogit