Verkkoaseman asiantuntijavinkit 7

29.04.2016

Vauhdikas meno Verkkoasemalla jatkuu!

Brändin stailaus

Uuden toimitusjohtajan myötä on stailattu kohta kaksikymppinen Verkkoasema Oy kokonaan uusiksi. Tuttu oranssi näkyy ilmeessä edelleen, mutta muuten ulkoasu on freesimpi ja selkeämpi.

”Koko tiimimme halusi muutoksien näkyvän myös brändissämme, joten lähdimme uudistamaan Verkkoasemaa mainostoimisto Kluun avustuksella. Lopputuloksena brändin ydin kiteytyi meille itsellemme ja toivottavasti se näkyy positiivisena muutoksena myös ulkoasussa ja viestinnässä.” kertoo toimitusjohtaja Tiina Räisänen.

Uutta verta tiimiin

Alkukevät on ollut Verkkoasemalla muutenkin vauhdikasta aikaa ja projekteja on puuhattu täydellä tohinalla, jonka vuoksi rekrytointiakin on päästy tekemään.  ”Olemme saaneet lupaavia kavereita remmiin mukaan, joka on hieno asia! Valmiita alan osaajia on vaikea löytää, mutta onneksi yliopistosta ja ammattikorkeakouluista löytyy innokkaita  nuoria, joita ala kiinnostaa henkilökohtaisellakin tasolla. Näistä nuorista koulimme Verkkoasemalla tulevaisuuden kovimpia asiantuntijoita!” hymyilee Räisänen.

Digitaalinen asiakaskokemus

Verkkoaseman palvelutarjontaa on myös karsittu ja kiteytetty. ”Puhumme digitaalisesta asiakaskokemuksista eli niistä verkossa tapahtuvista kosketuspinnoista asiakkaaseen, joista myyjä harvoin on edes tietoinen. Haluamme herätellä myyjiä ja yrityksiä siihen, että myös verkossa tapahtuvat kohtaamiset voivat olla ennalta suunniteltuja. Google-näkyvyys, sosiaalinen media, fiksut verkkosivut ja mm. uutiskirjeet luovat ketjun, jota optimoimalla voidaan lisätä yrityksen myyntiä! Yksittäisten kampanjoiden sijaan tulisi osata ajatella isompaa kuvaa.” kertoo Räisänen innoissaan.

Verkkoasema toivottaakin kiinnostuneet tervetulleeksi digiaamupalalle, jossa aihepiiriä avataan useamman asiantuntijan voimin!

  • Oulu 6.6.2016 klo: 08.30
  • Oulu 7.6.2016 klo: 08.30
  • Helsinki 15.6.2016 klo 08.30
Tiina Räisänen

Tiina Räisänen on Verkkiksen toimitusjohtaja, taivaisiin kurottaja ja digitekijä. Intohimon kohteina ovat mm. moderni johtaminen, inbound-markkinointi, kirjoittaminen & sisällöntuotanto ja perinteinen sekä sosiaalinen myyntityö.

Seuraa kirjoittajaa myös somessa:

Tilaa blogit
Kommentit

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Markkinoinnin ytimessä on sisältö

Markkinoinnin ytimessä on sisältö

Sisältömarkkinointi = Kiinnostavan, arvokkaan ja ostajan kannalta relevantin sisällön luominen, jonka tavoitteena on houkutella haluttua yleisöä. Kun tämä on tehty oikein, se helpottaa myyjän ja ostajan välisen luottamuksen syntymistä. Ja kuten tiedämme, luottamuksen olemassaolo helpottaa yhteistyön syntymistä. Hyvä sisältö tahkoaa enemmän liikevaihtoa. Sisällön ideointi Kirjoittaminen vaatii ideoita – sitä timanttista… Lue lisää

verkkoasema voita asiantuntija

Ammattimaineen rakentajalle: Tekemisen teesit

Mitkä ovat niitä tekemisen teesejä, joiden avulla alkaa asioita tapahtua – olipa kyse sitten yrittäjyydestä tai ammattimaineen rakentamisesta? Intohimo: Tee sitä mitä rakastat. Nopeus: Uskalla kokeilla ja epäonnistua. Aktiivisuus: Tee juttuja. PALJON. Huomio: Onko katse peräpeilissä ja hilloat epäonnistumisia vai tutkailetko uteliaasti edessäpäin avautuvaa maisemaa?

digitaalinen-keskustelu -blogi

Digitaalinen keskustelu

Digitaalisella keskustelulla tarjoitetaan verkossa tapahtuvaa vuoropuhelua asiakkaan kanssa. Parhaimmillaan tämä vuoropuhelu säästää resursseja ja johtaa kauppaan. Tästä syystä on hyvä pohtia, kuinka digitaalinen vuoropuhelu käytännössä tapahtuu esimerkiksi verkkopalvelussanne. Miten teillä käydään digitaalinen keskustelu? Digitaalinen keskustelu on mahdollista toteuttaa joko asiakasta ohjaavasti tai passiivisesti. Tarjoa keskusteluyhteyttä verkkopalvelussa monipuolisesti ja anna asiakkaasi päättää, mikä sopii hänelle… Lue lisää

Digitalisointi = Digitointi = Digitalisaatio

Digitalisointi = Digitointi != Digitalisaatio

Osallistuin Oulun Kauppakamarin 14.11.2017 järjestämään Digitalisaatio haastaa hallituksen -seminaariin. Täydellisempiä puhujien matskuja odotellessa puranpa kuitenkin iltapäivän annin jo nyt itselleni mieleenpainuvimmista asioista. Heti kärkeen Oulun Kauppakamarin toimitusjohtaja Jari Tuovinen alusti homman muistuttamalla, että digitointi ja digitalisaatio ovat ihan eri asioita. Palataanpa tähän kuitenkin myöhemmin. Ensimmäisen keynoten tarjosi hiukan isompien yritysten hallitusammattilainen… Lue lisää

Kaikki asiantuntijavinkit

Analytiikka asiakaskokemus CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö Internet Intranet Intrexx Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointiteknologia myynti northern glow ohjelmistosuunnittelu Ohjelmistot palvelut salesvation sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Testaus Tietoturva tulevaisuus verkkokauppa Verkkosivut Yrittäjyys

Kaikki blogit