Verkkoaseman asiantuntijavinkit 7

29.04.2016

Vauhdikas meno Verkkoasemalla jatkuu!

Brändin stailaus

Uuden toimitusjohtajan myötä on stailattu kohta kaksikymppinen Verkkoasema Oy kokonaan uusiksi. Tuttu oranssi näkyy ilmeessä edelleen, mutta muuten ulkoasu on freesimpi ja selkeämpi.

”Koko tiimimme halusi muutoksien näkyvän myös brändissämme, joten lähdimme uudistamaan Verkkoasemaa mainostoimisto Kluun avustuksella. Lopputuloksena brändin ydin kiteytyi meille itsellemme ja toivottavasti se näkyy positiivisena muutoksena myös ulkoasussa ja viestinnässä.” kertoo toimitusjohtaja Tiina Räisänen.

Uutta verta tiimiin

Alkukevät on ollut Verkkoasemalla muutenkin vauhdikasta aikaa ja projekteja on puuhattu täydellä tohinalla, jonka vuoksi rekrytointiakin on päästy tekemään.  ”Olemme saaneet lupaavia kavereita remmiin mukaan, joka on hieno asia! Valmiita alan osaajia on vaikea löytää, mutta onneksi yliopistosta ja ammattikorkeakouluista löytyy innokkaita  nuoria, joita ala kiinnostaa henkilökohtaisellakin tasolla. Näistä nuorista koulimme Verkkoasemalla tulevaisuuden kovimpia asiantuntijoita!” hymyilee Räisänen.

Digitaalinen asiakaskokemus

Verkkoaseman palvelutarjontaa on myös karsittu ja kiteytetty. ”Puhumme digitaalisesta asiakaskokemuksista eli niistä verkossa tapahtuvista kosketuspinnoista asiakkaaseen, joista myyjä harvoin on edes tietoinen. Haluamme herätellä myyjiä ja yrityksiä siihen, että myös verkossa tapahtuvat kohtaamiset voivat olla ennalta suunniteltuja. Google-näkyvyys, sosiaalinen media, fiksut verkkosivut ja mm. uutiskirjeet luovat ketjun, jota optimoimalla voidaan lisätä yrityksen myyntiä! Yksittäisten kampanjoiden sijaan tulisi osata ajatella isompaa kuvaa.” kertoo Räisänen innoissaan.

Verkkoasema toivottaakin kiinnostuneet tervetulleeksi digiaamupalalle, jossa aihepiiriä avataan useamman asiantuntijan voimin!

  • Oulu 6.6.2016 klo: 08.30
  • Oulu 7.6.2016 klo: 08.30
  • Helsinki 15.6.2016 klo 08.30
Tiina Räisänen

Tiina Räisänen on Verkkiksen toimitusjohtaja, taivaisiin kurottaja ja digitekijä. Intohimon kohteina ovat mm. moderni johtaminen, inbound-markkinointi, kirjoittaminen & sisällöntuotanto ja perinteinen sekä sosiaalinen myyntityö.

Seuraa kirjoittajaa myös somessa:

Tilaa blogit
Kommentit

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *


Sinua saattaa kiinnostaa myös

Ensivaikutelma ratkaisee – myös digikanavissa?

Ensivaikutelma ratkaisee, tai ainakin niin sanotaan. Jo aikojen alussa olemme luottaneet tilanteista saamaamme ensivaikutelmaan, jottemme vain päädy tiikerin päivälliseksi. Ensivaikutelma on edelleen tärkeä – myös yritysten vinkkelistä: Asiakas (ihmiset) eivät mielellään luovu jo kertaalleen muodostetusta mielikuvasta (ja mielipiteestä).  Myyntityötä tekeville on huomattavasti miellyttävämpää, kun tulevan asiakkaan tunnelmat yrityksestä ovat jo… Lue lisää

markkinointiteknologiat

Markkinointiteknologiat 2019 – Mitä hyötyä? Miten valita oikeat?

”Markkinointiteknologioiden voittokululle ei näy loppua. Niiden avulla markkinoijat voivat tehostaa toimintaansa, skaalautua ketterämmin, tehdä parempia valintoja sekä säästää rahaa.” 17.6.2018, Forbes.com Markkinointiteknologia tarkoittaa yleensä SaaS-palveluna käytettävää työkalua tai järjestelmää, jota voidaan hyödyntää markkinoinnissa (ja myynnissä!) esimerkiksi kampanjoiden / kanavien / sisältöjen / liidien hallinnassa. Lähes kaikissa yrityksissä on käytössä joitain… Lue lisää

verkkosivut-2019

Verkkosivuston saavutettavuus ja helppokäyttöisyys vuonna 2019

Verkkosivujen saavutettavuudesta ja helppokäyttöisyydestä on puhuttu paljon, sillä Suomi ottaa käyttöön julkisen sektorin verkkopalveluiden saavutettavuudesta säätävän EU-direktiivin vuoden 2019 aikana. Verkkosivusto on kaikille käyttäjille helppokäyttöinen, kun se on kaikilla laitteilla käytettävä ja saavutettava. Blogissani käyn läpi, mitä verkkosivuston saavutettavuudella tarkoitetaan ja kuinka voimme olla varmoja, että sivustomme on helppokäyttöinen kaikille?… Lue lisää

Markkinoinnin ytimessä on sisältö

Markkinoinnin ytimessä on sisältö

Sisältömarkkinointi = Kiinnostavan, arvokkaan ja ostajan kannalta relevantin sisällön luominen, jonka tavoitteena on houkutella haluttua yleisöä. Kun tämä on tehty oikein, se helpottaa myyjän ja ostajan välisen luottamuksen syntymistä. Ja kuten tiedämme, luottamuksen olemassaolo helpottaa yhteistyön syntymistä. Hyvä sisältö tahkoaa enemmän liikevaihtoa. Sisällön ideointi Kirjoittaminen vaatii ideoita – sitä timanttista… Lue lisää

Analytiikka asiakaskokemus asiakastiedot CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio digivalmennukset DO2018 ensivaikutelma hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö henksublogi Internet Intranet Intrexx kaupallinen ehdotus Laskeutumissivu liidit marketing it markkinoinnin automaatio markkinointi markkinointistrategia markkinointiteknologia myynti northern glow ohjelmistosuunnittelu Ohjelmistot palvelut salesvation sisällöntuotanto sisältömarkkinointi sisältöstrategia Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Testaus Tietoturva tulevaisuus työkalut uutiskirje verkkokauppa verkkosivu-uudistus Verkkosivut videotuotanto Yrittäjyys

Kaikki blogit