18.03.2020

Älä haaveile turhaan videosi trendaamisesta tai nousemisesta viraaliksi!


Olen tehnyt lähes kolmesataa videota Verkkiksen aikana, aloittaen vuonna 2017. Moniko näistä videoista on noussut viraaliksi? Ei yksikään! Mutta uusia asiakkaita niiden avulla on saatu!

Lakkaa siis haaveilemasta omien videoidesi trendaamisesta, ja panosta sen sijaan sisällön laatuun!


Viskaa siis viraalit veke ja keskity videotuotannon laatuun näillä vinkeillä!


1. Monikanavaisuus. ”Ydinkohderyhmäni ei ole kanavassa X” Tuleva asiakkaasi voi olla missä vain, milloin vain! Älä siis rajoita digimainostesi näkyvyyttä, vaan testaa rohkeasti uusia kanavia ja kellonaikoja!

2. Mainoseurot. Videon tekemiseen nähtiin paljon vaivaa, miksi siis markkinoisit sitä vain kympillä?

3. Pitkäjänteisyys. Jääpuikon rouskuttaminen ilman paitaa saattaa nostaa yhden videon viraaliksi, mutta seuraavalle se ei tuo enää miljoonia katselukertoja. Jää ihmisten mieliin pitkällä aikavälillä, useilla videoilla. Tarpeen syntyessä olet jo asiakkaasi mielessä! 


Mitkä ovat ne monet kanavat, joista aina puhutaan ja niissä pitäisi näkyä? Lataa veloitukseton B2B-yrityksen somestrategia-työkirja, jolla otat kaikki tarvitsemasi kanavat haltuun! 


Veloitukseton työkirja on ladattavissa >> Tästä linkistä!
veras

Me Verkkoaseman työntekijät kutsumme joskus Verkkoasemaa Verkkikseksi ja itseämme verkkisläisiksi. Tämä on työntekijöiden blogi, jolla ei ole yhtä vakiokirjoittajaa.

Tilaa blogit

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Kädenlämmintä vai tulikuumaa?

Lenkkipolulta löytyy tänään neljä lääkettä B2B-yritysten somevaivoihin! B2B-yritysten somekanavien valloitus jää usein pelkäksi yritykseksi, sillä taustalta puuttuu joko osaaminen, tai halu ja kyky luoda kiinnostavaa sisältöä, joka tuottaa tuloksia. 1. Satsaa sisältöön. Kädenlämpö on leipoessa kiva juttu, mutta tekstiä tuottaessa sisältö vastaa lähinnä puhelinluetteloa, jos inspiraatio on löytynyt taikinakulhon lämpötilasta…. Lue lisää

Miksi digimarkkinointi kannattaa ulkoistaa?

Miksi ulkoistaisit digimarkkinointisi, kun sinulla on jo omat työntekijät, jotka päivittelevät somea ja tekevät välillä jonkun kampanjan? 💁‍♂️ No siksi, että hankkimalla yrityksellesi digimarkkinoinnin luottokumppanin, saat yhden ihmisen sijaan kokonaisen tiimin, joka on jo testannut kaiken kantapään kautta – jättäen jäljelle vain tehokkaat ja tuottavat menetelmät! Samalla voit antaa omien… Lue lisää

Mitä tarkoittaa sisältöstrategia?

Myyjät mukaan markkinointiin! Olen käynyt viime viikkojen aikana kymmeniä keskusteluja yrittäjien ja markkinoijien kanssa siitä, miten nykyisessä maailmantilassa voidaan tehdä myyntiä ja uusasiakashankinta. Sellaiset termit kuin mm. sisältöstrategia, sisältömarkkinointi ja inbound ovat nousseet tiuhaan keskusteluissa esiin. Tällainen markkinoinnille tuttu terminologia saattaa kuitenkin tuntua myyjien vinkkelistä ylätason hötöltä – miten nämä… Lue lisää

Miten myydään diginä?

Apua! Kaikki myynti on siirtynyt digikanaviin, ja viestini hukkuu muiden sekaan! Mitä teen? Kuinka saat asiakkaasi kiinni kotisohvalta, kun kaikki muutkin yrittävät päästä samalle apajalle? Miten siis myyt diginä? 1. Herätä HUOMIO! Täsmäisku suoraan asiakkaan haasteisiin tai tarpeisiin tuottaa tuloksellisia yhteydenottoja. Älä tarjoa moottoriveneeseen uusia renkaita! 2. Auta ja tuota… Lue lisää

Analytiikka asiakaskokemus b2b b2b-myynti CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 ensivaikutelma hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö henksublogi ihandiginä Internet Intranet Intrexx kaupallinen ehdotus Laskeutumissivu liidit marketing it markkinoinnin automaatio markkinointi markkinointistrategia markkinointiteknologia myynti northern glow ohjelmistosuunnittelu Ohjelmistot palvelut salesvation sisällöntuotanto sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Testaus Tietoturva tulevaisuus työkalut uutiskirje verkkokauppa verkkosivu-uudistus Verkkosivut videotuotanto Yrittäjyys

Kaikki blogit