DiamondCRM

Softa, jonka avulla myyt enemmän!
KYSY LISÄÄ

Kuinka ylläpidät ja hallinnoit yrityksesi kalleinta tietovarantoa?

Yrityksen yksi tärkeimmistä tietovarannoista on asiakastieto. Tätä tulisikin hallita reaaliaikaisesti ja tiedon tulisi olla sekä myynnin että markkinoinnin käytettävissä. Asiakastieto auttaa parantamaan asiakaspalvelua, kohdentamaan markkinointia ja tehostamaan myyntiä.

 

Miksi moderni CRM eikä excel?

  • Tieto on ajan tasalla ja saatavilla kaikkialla.
  • Tietoa voidaan kuljettaa eri järjestelmien välillä ja rikastaa.
  • Markkinointi ja myynti puhuvat samaa kieltä: DiamondCRM yhdistää markkinoinnin ja myynnin työkalut, joten mitattavuus on mahdollista myyntiprosessin loppuun saakka.
  • Säästät hermojasi: DiamondCRM:n käyttöliittymä on moderni ja erittäin helppokäyttöinen. Voit käyttää sitä näppärästi myös mobiilisti – vaikka tienpäällä ollessasi.

 

DiamondCRM – myynti ja markkinointi yhdessä!

Moderni ja helppokäyttöinen DiamondCRM on nopea ottaa käyttöön. CRM on saatavilla pilvipalveluna, mutta täysin omana asennuksena, joka mahdollistaa loistavan skaalattavuuden tulevaisuuden tarpeiden mukaan. Myös CRM:n ominaisuuksia pystytään räätälöimään asiakaskohtaisesti. DiamondCRM taipuu isompienkin organisaatioiden tarpeisiin ollen silti yksi markkinoiden edullisimpia vaihtoehtoja!

DiamondCRM on suoraan yhdistettävissä mm. ActiveCampaign- ja WordPress-järjestelmiin, joten saat verkkosivuille sekä markkinoinnin automaatioon tulleet liidit suoraan CRM:ääsi!

 

Yhdistä myynnin ja markkinoinnin softasi
yhdistää softasi - integraatiot
Haluatko oppia aiheesta lisää?

DiamondCRM ominaisuudet:

1

Dashboard ja pikaraportit sekä erittäin tehokkaat hakutoiminnot

2

Yritys- ja henkilörekisteri

3

Tapahtumat/tehtävät

4

Liidit/myyntiprojektit/tarjoukset

5

Referenssit

6

Sopimukset

7

Kampanjat

8

Projektit

Hinnoittelu

5 käyttäjää: 99 eur / kk (alv 0)

Lisälisenssit: 5 käyttäjää / 75 eur / kk.

Yksi käyttäjälisenssi sisältää aina 2Gt tallennustilaa DiamondCRM:ssä.

Käyttöönottoprojekti sisältää luokittelut, konfiguroinnit, koulutuksen ja datamigraatiot. Kertakustannus on 2 400 euroa.

Vinkkejä!

CRM - Pärjäisin kai ilmankin?

Lisää blogikirjoituksia CRM:stä

Kaikki myynnin ja markkinoinnin integraatiot 30 päivässä!

Älä hukkaa enää liidejä ja dataa.

Yrityksilla on usein monia erillisiä myyntiä tukevia järjestelmiä. Myyjien on vaikea hyödyntää niiden tuottamia liidejä ja muuta dataa tehokkaasti, sillä data on pirstaleina pitkin pilveä. Viritä järjestelmäsi tuottamaan oikeasti käyttökelpoisia kuumia liidejä ja paranna myynnin tulosta. Keskity markkinoinnissa tuottamaan liikennettä somekanaviisi, verkkopalveluihisi ja myyntisuppilosi leveämpään päähän. Tehosta ja säästä markkinointi- ja myyntikuluissa. Säästö näkyy suoraan viimeisellä rivillä tuloslaskelmassasi

ALOITA TÄSTÄ