digistrategia

Vauhtia tulokselliseen
Digimarkkinointiin!

ALOITA TÄSTÄ!

Digistrategiasta suunta suunnitteluun ja tekemiseen

B2B-yritysten yksi suurimmista haasteista on digimarkkinoinnin epäsäännöllinen toteutus. Toimenpiteet eivät liity toisiinsa ja kampanjoita tehdään silloin kun on aikaa. Tavoitteita ei ole sovittu, eikä mittareita määritelty. Tällainen tekeminen johtaa helposti tulkintaan, ettei digimarkkinoinnista voida saada aitoa hyötyä ja vipuvoimaa uusasiakashankintaan.

Yksi tärkeimmistä onnistumisen elementeistä on tehdä pohjatyöt kunnolla. Digistrategia yhdistää markkinoinnin toimenpiteet yrityksen liiketoimintatavoitteisiin ja näin antaa selkeän suunnan tekemiselle.

Hyödyt

  • Kokonaisuus haltuun! Unohda yksittäiset kampanjat!
  • Selkeä ohjeistus helpottaa toimenpiteiden suunnittelua ja toteutusta.
  • Digistrategia tarjoaa mittarit, jotka kiinnostavat yrityksen johtoporrastakin.

 

LATAA ILMAINEN REANE-TYÖKIRJA!

 

Syvenny tarkemmin digistrategian saloihin tutustumalla myös ostajapersoonien muodostamiseen, sisältöstrategiaan ja digianalytiikkaan.

Lataa ilmainen REANE-työkirja
Haluatko oppia tekemään itse?
SIIRRÄ MYYNTISI DIGIIN!

ETÄVALMENNUS

DIGISTRATEGIA: PERUSTA KUNTOON

Valmennuksen sisältö

Ilman selkeää digistrategiaa markkinointi jää yleensä reagoinniksi ilman selkeää suunnitelmaa. Etävalmennuksessa käydään digistrategian sisältö läpi ja annetaan ohjeistus siitä, kuinka voit tehdä yrityksellesi digistrategian.

Ajankohta: 23.4. klo 11–12

Kesto: 2h

Tutustu valmennukseen ja ilmoittaudu mukaan!

Yksittäin ostettuna saat osallistumislinkin valitsemaasi valmennukseen ja sen tallenteen hintaan 89 €. Kaikki kerralla ostettuna, saat pääsyn kaikkiin 15 etävalmennukseen ja niiden tallenteisiin yhteishintaan 990 €.

Miten me se tehdään?

1

Esikyselyssä haastattelemme asiakastamme ja luomme kokonaiskuvan markkinointiviestinnän nykytilanteesta.

2

Kahdessa workshopissa käymme läpi mm. kohderyhmän, ydinviestin ja kilpailuedut. Näistä jalostuu digistrategia, joka vastaa kysymyksiin: Kenelle? Mistä? Miten? Milloin? Missä?

3

Digistrategiaa syvennetään määrittelemällä tarkemmin ostajapersoonat heitä kiinnostavat sisällöt (sisältöstrategia).

4

Mittarit määritellään tavoitteiden perusteella.

Vinkkejä digistrategiaan!

Mitä tarkoittaa sisältöstrategia?

Pitäisikö perinteiset markkinointisuunnitelmat heittää roskakoriin?

B2B-markkinoinnin kanavavalinnat

B2B yrityksen markkinoinnin 3 tärkeintä toimenpidettä

Muistilista 2020-luvun myyntijohdolle

Digimarkkinoinnin ABC

Digimarkkinoinnin mittarit osa 2.

Kuinka hämmennät asiakasta | Tuotteistamisen 3 kohtaa asiantuntijaorganisaatiossa

Mittaaminen digimarkkinoinnin keskiössä | Näin mittaat kokonaisuutta!

Kaikki videot

Verkkiksen asiakkaat menestyvät

Referenssi Meconet Uudet verkkosivut vastaavat kansainvälisten markkinoiden vaatimuksia
Tämä on parasta mitä minulle on tapahtunut sitten Hartwallin ananasjaffan! Ja ananasjaffa on muuten törkeen hyvää.
ANTTI NIITTYVIITA toimitusjohtaja, Prove Expertise Oy

DIGIMYYNNIN ASIANTUNTIJANÄKEMYS!

Saat käyttöösi konseptin, jolla muutat markkinointisi kulusta investoinniksi.

Haluatko vapauttaa myyjiesi ajan liidien metsästämisestä ja kylmäsoittelusta olennaiseen? Anna myyntitiimillesi mahdollisuus käyttää koko kapasiteettinsa asiakkaiden kohtaamiseen ja siirrä liidien louhiminen digimarkkinoinnin tehtäväksi!

Mutta miten tämä voisi toimia juuri sinun bisneksessäsi?

Selvitä asia ja tilaa 45 minuutin yrityskohtainen asiantuntijanäkemys!

Valmistelemme näkemyksemme etukäteen ja saat materiaalin käyttöösi Teams-tapaamisen jälkeen. Näkemys on 100 % veloitukseton eikä sido sinua mihinkään. Arvo 790 €.

 

Aloita tästä!