Kasvuworkshop-esikysely Nimi(Pakollinen) Etunimi Sukunimi Sähköposti KysymyksetMiksi yrityksenne on olemassa?Mitkä ovat yrityksenne arvot?Miten kuvailisit yritystänne lyhyesti?Tuote- / Palvelumarkkinointiin liittyvät kysymykset1. Mitkä ovat tällä hetkellä kärkituotteenne / palvelunne?2. Onko käytössänne jokin palvelulupaus tai takuu?3. Mitä rajoitteita toiminnallanne on?4. Ketkä kuuluvat kohderyhmäänne ja millaisin tuottein ja / tai palveluin heitä palvelette?5. Voitteko nimetä muutamia tärkeitä asiakasyrityksiänne ja minkälaiset henkilöt ovat asiakasyhteyshenkilöitänne (asiakkaan päässä)?6. Missä kohtaatte asiakkaan edustajia?7. Mitä keinoja/kanavia käytätte asiakkaidenne hoivaamiseen?8. Minkä asiakkaan ongelman te ratkaisette, eli minkä vuoksi asiakkaat päätyvät luoksenne? Eri kohderyhmillä voi olla erilaisia haasteita, listaa ne tähän:9. Mitkä ovat asiakkaan tyypillisimmät oston esteet?10. Kun tapaatte tulevan asiakkaanne ensimmäistä kertaa, mitkä 3 kriittistä kysymystä hän varmasti kysyy myyjältänne?11. Luettele merkittävimmät kilpailijanne:12. Miksi juuri te? Miten erotutte kilpailijoistanne?13. Asiakkaan saama hyöty: Mikä on konkreettisin hyöty, jonka asiakkaanne yhteistyöstänne saa?14. Mitkä ovat liiketoiminnallenne tärkeitä avainsanoja/teemoja, joilla tuotteitanne / palveluitanne kysellään?Rekrymarkkinointiin liittyvät kysymykset 1. Minkälaisia työpaikkoja teillä on tarjolla?2. Mitä rajoitteita toiminnallanne on työntekijän näkökulmasta?3. Minkälaisia työntekijöitä etsitte?4. Miksi teille halutaan tulla töihin / miksi teillä viihdytään?5. Mikä teille töihin hakevaa tyypillisesti mietityttää?6. Mitkä 3 kriittistä kysymystä työnhakija kysyy työhaastattelussa?7. Mitä keinoja/kanavia käytätte työnhakuprosessissa mukana olevien hoivaamiseen?8. Miksi olette kilpailijoitanne parempi työnantaja?9. Työntekijät saama hyöty: Onko jotain tavallisesta poikkeavaa?10. Luettele merkittävimmät kilpailijanne työnantajina:11. Mitkä ovat toimintanne tärkeitä avainsanoja/teemoja, joilta on hyvä käyttää viestinnässänne?Myynnin ja markkinoinnin keinot tällä hetkelläMillainen on tämänhetkinen markkinointiviestintänne "kokonaiskakku", listaa alle käytettyjä keinoja tärkeimmästä vähemmän merkittäviin. Ja minkälaisia tuloksia olette saaneet?Kuinka hyvä mielestänne verkkonäkyvyytenne hakukoneissa (Google) on tällä hetkellä? Mitkä ovat tärkeitä avainsanoja/teemoja, joilla toivotte enemmän näkyvyyttä jatkossa?Kuinka verkkopalvelunne palvelee tällä hetkellä tavoitteitanne? Onko jotain, mitä haluaisitte muuttaa?Kanavat, jotka haluaisitte ottaa käyttöön/kehittää:Mikä on mielestänne yleisesti suurin/tärkein kehittämisen kohde digitaalisessa markkinoinnissanne? Missä sijaitsevat pullonkaulat / Missä näet eniten mahdollisuuksia?Konkreettiset tavoitteet (voidaan mitata). Listaa tärkeysjärjestyksessä.Minkälaisia odotuksia teillä on yhteistyöllemme?