Facebook-mainonta: Lisää liikennettä ja myyntiä!

Miksi yrityksesi tulisi olla Facebookissa? 

72% suomalaisista käyttää Facebookia ja heistä jopa 82 % käyttää sitä vähintään kerran päivässä. Potentiaali tavoittaa tulevat asiakkaasi Facebookissa onkin valtava! Erinomaisten kohdentamismahdollisuuksien ansiosta yrityksillä on mahdollisuus saada viestinsä näkymään oikeille ihmisille oikeaan aikaan. Erilaisia mainosmuotoja, sisältöjä ja kohdennustapoja hyödyntämällä yrityksesi tunnettuus ja verkkosivujesi liikenteen määrä kasvavat sekä saat lisää liidejä myyntisuppiloosi kustannustehokkaasti.

Hyödyt

1

Unohda hakuammunta

Erinomaisten kohdentamismahdollisuuksien ansiosta pystyt tavoittamaan juuri oikeat ihmiset.

2

Oikeiden ihmisten tavoittamisen ei tarvitse maksaa maltaita

Facebookissa tavoitat heidät kustannustehokkaasti.

3

Kasvata yrityksesi tunnettuutta

Oli kyse sitten potentiaalisista asiakkaista tai työntekijöistä.

4

Palauta verkkosivuvierailijat sisältöjesi pariin uudelleenmarkkinoinnin avulla

Tehokas Facebook tavoittaa massoja 

Facebook-markkinointi on tehokasta, jos teet sitä oikein. Sen lisäksi, että sinun täytyy osata määritellä kohdeyleisösi ja viestisi, vaatii itse mainostyökalun opettelu aikaa ja vaivaa. Unohtamatta kampanjoiden optimointia ja tulosten seuraamista. Mikä toimii ja mikä ei? Miten mainontaa kannattaa jatkossa kehittää? Mitkä sisällöt sitouttavat parhaiten?

Jos ajattelet, että Facebookista ei B2B -yritys voi tavoittaa uusia asiakkaita, niin huomioi, että jokainen on myös yksityishenkilö. Ja useimmat katselevat Facebook-sisältöä myös bisnesnäkökulmasta.

Työnantajamielikuvaa rakentamaan 

Facebookia ja sen sisarta Instagramia voi käyttää monella tapaa saman työkalun kautta yrityksen hyödyksi. Yksi merkittävimmistä, pidemmälle tulevaisuuttakin ajatellen, on työnantajamielikuvan rakentaminen. Rekrytointitarpeen osuessa kohdalle, jo tehty someläsnäolo on pedannut tilannetta valmiiksi. Potentiaalinen uusi työntekijäsi tarkkailee sinua. Usko pois. Facebook- ja Instagram-mainonnan tehtävänä kerätä hedelmät. Enää ei tarvitse maksettuna mainontana selittää ja vakuutella vaan ohjata, koska olet jo tehnyt tehtäväsi yrityksesi tulevaisuuden tekijöitä varten.

Saisiko olla lisää liikennettä sivuillesi, myyntiisi boostia vai rakennetaanko yritysmielikuvaa? 

Voidaan tehdä kaikkikin. Terveisin Tiina, joka odottaa kalenterivaraustasi juttutuokiolle. 

Tiina Räisänen

Sinua saattaisi kiinnostaa myös nämä