HANKI ENEMMÄN
NÄKYVYYTTÄ
JA LIIDEJÄ

MYYNTIÄ DIGISTI!

Miten rakennetaan asiakassuhteita digissä?

B2B-bisneksessä asiakkaiden ostopolut ovat pitkiä. Asiakkuuden syntyminen vaatii aikaa, informaatiota ja luottamuksen syntymistä. Perinteisen myyntityön lisäksi voidaan asiakkuuden syntymistä edesauttaa digimarkkinoinnin toimenpiteiden avulla.  Jokaista myyntipuhelua ei tarvitse tehdä perinteiseen tyyliin, osa viestinnästä voidaan siirtää digin tehtäväksi. Tämä vaatii kuitenkin asiakasymmärrystä, rikasta sisältöä ja älykkäästi ajoitettua viestintää.

Miksi liidejä tulee hoivata?

  1. Pysyt tulevan asiakkaasi mielessä
  2. Voit tehokkaasti jakaa informaatiota
  3. Voit rakentaa luottamusta
  4. Voit auttaa ostoprosessissa eteenpäin

 

Nurture – kävijöiden hoivaaminen kohti kauppaa

Markkinoinnin automaatio ja älykkäästi rakennettu uutiskirjeviestintä auttaa asiakastasi ostopolulla eteenpäin. Erityisesti markkinoinnin automaatio toimii oivallisesti, koska siinä pystytään sekä ajastamaan viestintää että rakentamaan viestien lähetystä perustuen verkkosivukävijän käyttäytymiseen. Tällöin viestintä on varmasti oikea-aikaista, eikä vaadi yritykseltä enää aikaresursseja. Uudelleenmarkkinoinnilla voidaan kohdennetusti tarjota sisältöä sellaiselle kohderyhmälle, jotka ovat jo käyneet verkkosivuilla. Näille on tehokasta tarjota tietoa esimerkiksi lisäarvosisällöistä, jotka auttavat asiakasta ongelmansa ratkaisemisessa.

 

Hoivaamisesta kerromme tarkemmin myös näillä sivuilla:

Lataa opas laadukkaampiin liideihin!
Opi tekemään digimarkkinointia itse
DIGIMYYNNIN ASIANTUNTIJANÄKEMYS!

ETÄVALMENNUS

HOIVAA KOHTI KAUPPAA: MARKKINOINNIN AUTOMAATIO JA UUTISKIRJEET

Markkinoinnin automaatio toimii liidien hoivaamisessa kohti kauppaa, mutta myös olemassa olevien asiakassuhteiden syventämisessä kohti asiakkuuden laajentumista ja seuraavaa kauppaa. Etävalmennuksessa saat vinkit markkinoinnin automaation ja uutiskirjetyökalujen tehokäyttöön.

Ajankohta: 29.7. klo 10–12

Kesto: 2h

Tutustu valmennukseen ja ilmoittaudu mukaan!

Yksittäin ostettuna saat osallistumislinkin valitsemaasi valmennukseen ja sen tallenteen hintaan 89 €. Kaikki kerralla ostettuna, saat pääsyn kaikkiin 15 etävalmennukseen ja niiden tallenteisiin yhteishintaan 990 €.

Miten me se tehdään?

1

Tarkistamme, että verkkosivuille saadaan riittävästi kävijöitä.

2

Tarkistamme, että liidikoneisto toimii ja lisäarvosisällöt houkuttelevat jatkuvasti uusia kontakteja kantaamme.

3

Suunnittelemme hoivausstrategian: Millaisia viestejä lähetämme? Minkälaisille kohderyhmille? Miten ne ajoitetaan?

4

Sovimme tavoitepisteen, jonka jälkeen liidit siirretään myynnin kontaktoitavaksi.

5

Valitsemme asiakkaalle parhaiten sopivat työkalut toteutukseen.

Vinkkejä hoivaamiseen!

Huomio myyjät! Tarkistakaa myyntipuheenne!

Kannattaako sähköpostispämmäys?

4 kuumottavinta haastetta B2B-yrityksen markkinoinnissa

Maailman huonoin myynnillinen sähköposti!

Liidistä diiliksi!

Konsultin kurmotettavana!

Kaikki videot

Verkkiksen asiakkaat menestyvät

Referenssi Pintamestarit Myyvillä verkkosivuilla enemmän liidejä!
Saatiin yli 220 % lisää kävijöitä verkkokauppaan orgaanisen liikenteen kautta!
ESKO JANATUINEN verkkokauppapäällikkö, Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus

DIGIMYYNNIN ASIANTUNTIJANÄKEMYS!

Saat käyttöösi konseptin, jolla muutat markkinointisi kulusta investoinniksi.

Haluatko vapauttaa myyjiesi ajan liidien metsästämisestä ja kylmäsoittelusta olennaiseen? Anna myyntitiimillesi mahdollisuus käyttää koko kapasiteettinsa asiakkaiden kohtaamiseen ja siirrä liidien louhiminen digimarkkinoinnin tehtäväksi!

Mutta miten tämä voisi toimia juuri sinun bisneksessäsi?

Selvitä asia ja tilaa 45 minuutin yrityskohtainen asiantuntijanäkemys!

Valmistelemme näkemyksemme etukäteen ja saat materiaalin käyttöösi Teams-tapaamisen jälkeen. Näkemys on 100 % veloitukseton eikä sido sinua mihinkään. Arvo 790 €.

 

Aloita tästä!