Hoivaa liidejä ja asiakkaita

Pysy asiakkaasi mielessä!

Analytiikka kertoo mitä sivustollasi tapahtuu, tai olet saanut sähköpostiosoitteita esimerkiksi oppaan tai muun lisäarvosisällön lataamisesta. Tieto ja saatu data ovat kullan arvoisia, mutta ne täytyy hyödyntää maksimaalisesti. Sivustolle jälkensä jättäneitä voidaan lähestyä uudelleen markkinoinnilla tai markkinoinnin automaatiolla. Hoivata ja herättää uudelleen asiasi pariin. Kuluneestikin sanotaan, että vasta seitsemäs viesti vakuuttaa. Suunnitelmallisesti tehtynä kuusi alustavaa viestiä eivät tunnu spämmäykseltä tai tungettelulta, vaan ohjaavalta ja positiivisen muistijäljen jättävältä huomioimiselta.

Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinointi on kustannustehokasta ja oikein tehtynä se tuottaa tulosta. Parhaisiin tuloksiin pääset, kun viestit oikealle kohderyhmälle heitä kiinnostavista asioista. Ostettavien sähköpostilistojen sijaan kannattaakin siis ryhtyä hankkimaan sähköpostiosoitteita sivustokävijöistä ja jakaa osoitteet kiinnostuksen kohteiden mukaan, jolloin viestien kohdentaminen helpottuu. Lue lisää

Markkinoinnin automaatio

Palvele paremmin ja viesti asiakkaallesi oikeaan aikaan!   Turhan usein digimarkkinoinnin avulla hankittuja kontakteja tai liidejä ei viedä eteenpäin millään tavalla. Kerätyt sähköpostiosoitteet joko kontaktoidaan välittömästi tai unohdetaan jo Lue lisää

Uudelleenmarkkinointi

Pysy asiakkaasi mielessä!  Kun somessa tai googlessa markkinoidaan kohderyhmille, on tärkeää muistaa, että harva kohtaaminen päätyy suoraan ostoon tai yhteydenottoon. Tämä on totta erityisesti B2B-bisneksessä. Lue lisää