KasvuMIT - Markkinoinnin ulkoistaminen

Kun tavoitteenasi on kasvu ja tarvitset apua sen saavuttamiseen

Kuinka suurta kasvua tavoittelette kuluvana vuonna?

Montako uutta asiakkuutta kasvuun tarvitsette? Tiedätkö mitä tämän tavoitteen tukeminen verkossa vaatii?

Mikäli mielit kasvua, verkossa tehtävien toimenpiteiden toteutus tulee olla nopeaa ja niitä täytyy tehdä aktiivisesti.

Onko sinulla aikaa, osaamista ja innostusta?

Oman digimarkkinointi-
tiimin palkkaaminen on kallista puuhaa.

Se syö rahan lisäksi myös aikaasi, sillä tiimiä tulee ohjata aktiivisesti. KasvuMIT:ssä saat huippuosaavan markkinointitiimin HETI käyttöösi.

Teemme työt yli kahdenkymmenen vuoden kokemuksella ammattitaidolla ja aikaasi tuhlaamatta.

Ulkoistamalla markkinointisi meille SAAT:

1

Oman kasvupäällikön

2

Digisuunnittelijan

3

Osaajatiimit

joilta luonnistuvat digimarkkinoinnin tehtävät, sisällöntuotanto sekä verkkopalveluiden kehittäminen.

4

Tyytyväisyystakuun

Mikäli et ole tyytyväinen toimenpiteisiin 60 päivässä, saat rahasi takaisin.

Miten markkinoinnin ulkoistaminen toimii?

KASVUTAVOITTEENNE ohjaavat tekemistämme.

Teemme toimenpiteitä kuukauden kestävissä SPRINTEISSÄ, jonka aikana toteutamme aina tarpeelliset digimarkkinoinnin tehtävät eli digisisällöt.

DIGISISÄLLÖT valitaan kasvupäällikön kanssa suunnitelmaan aina kvartaaliksi kerrallaan.

Digisisällöillä rakennamme asiakkaalle REANE-mallin mukaista kokonaisuutta.

Paljonko markkinoinnin ulkoistaminen maksaa?

Tuntipohjainen konsultointi vai tuloksiin tähtäävä tekeminen?

Tehdään mitä täytyy ja tiedetään, mitä tehdään.

Siksi hinta on vakioitu ja ennustettavissa.

Mikäli kaipaat teemiseen lisää vauhtia, voit lisätä sprinttikohtaista digisisältöjen määrää.

Hinnat eivät sisällä mediabudjettia.

Ylimääräisen digisisällön hinta: 1350 €

Sprinttikohtainen maksu €/kkDigisisältöjen lukumäärä
3 980 €3
4 980 €4
5 890 €5
6 790 €6
7 690 €7

DIGISISÄLLÖT

Digisisältö tarkoittaa yhtä digimarkkinoinnin toimenpidettä, joka toteutetaan sprintin (1 kuukauden) aikana.

Esimerkki 4 ensimmäisestä kuukaudesta

Perusta kuntoon on aina ensimmäinen sprintti. Tyypillisimmät seuraavat kolme sprinttiä rakennetaan yleensä sisältöön, verkkosivuihin ja jakeluun liittyvistä digisisällöistä. Kokoat yhdessä kasvupäällikkösi kanssa juuri yrityksesi tarpeisiin sopivat sprintit.

Perusta kuntoon

Digisisällöt:

  • Esityöt
  • Workshopit
  • Digistrategia

Vakuuta verkossa: Sisältö

Digisisällöt:

  • Sisältösuunnitelma
  • Laskeutumissivun sisällöt (3 kpl)
  • Asiantuntija-artikkelit (3 kpl)

Vakuuta verkossa: www

Digisisällöt:

  • Verkkosivujen kehitysideat
  • Rakenne- ja navigaatiomuutokset
  • Laskeutumissivupohjat ja CTA:t

Löydä asiakkaasi: Some ja Google

Digisisällöt:

  • 1 somekanavan käyttöönotto
  • 1 Google Ads -kampanja
  • hakukoneoptimoinnin aloitus

Miksi markkinointi kannattaa ulkoistaa meille?

1

Vahva B2B-näkemys.

2

Oma nimetty kasvupäällikkö.

3

Saat sekä markkinoinnin että teknisen osaamisen.

4

Ei tuntipohjaista puuhastelua vaan yksi hinta

5

Tyytyväisyystakuu

Sinua saattaisi kiinnostaa myös tämä

Tutustu myös näihin