Facebook
Instagram
LinkedIn
Twitter
YouTube
Google+

Timanttista digiä,
joka tuo tuloksia.

#verkkis

Konseptointi

Tuloksellinen markkinointi ja verkkosivuprojekti alkavat konseptoinnista

Tuloksellinen ja timanttinen markkinointi sekä verkkosivuprojekti vaativat huolellisen pohjatyön. Konseptointi auttaa kirkastamaan yrityksen tavoitteita sekä tarjoaa keinoja tavoitteiden saavuttamiseksi. Mikäli haluat terävöittää yrityksesi viestintää tai olet verkkosivu-uudistuksen kynnyksellä, on konseptoinnilla paikkansa näiden projektien alussa.

Miksi konseptointi kannattaa?

  1. Diagnosoimme nykytilanteen. Lähtötilanneanalyysi kartoittaa olemassa olevat ongelmat ja kehityskohteet.
  2. Tutustumme tarpeisiin ja tavoitteisiin. Mihin konseptoinnilla pyritään.
  3. Käymme läpi kanavat, keinot ja mahdollisuudet.
  4. Sitoutamme avainhenkilöt, kun yhteinen ymmärrys ja kokonaiskuva on muodostettu.
  5. Toimitamme konkreettisen toimenpidesuunnitelman.

Kysy lisää konseptoinnista

Me autamme sinua kirkastamaan päämääräsi ja nostamaan markkinointisi tasoa. Ota meihin yhteyttä, niin keskustellaan asiasta lisää.

Joni Norring, myyntijohtaja
+358 40 675 3700
[email protected]

Miten konseptointi etenee?

1. Kartoitusvaihe

Asiakkaalle toimitetaan esikysely nykytilanteeseen pohjautuen.

2. Asiakas toimittaa tarvittavan raportoinnin vekkoanalytiikasta ja mahdollisista kampanjoista

3. Workshop

Yhteinen workshop-päivä kestää noin 4 tuntia, johon osallistuvat Verkkoaseman asiantuntijat sekä avainhenkilöt asiakkaan organisaatiosta.

4. Toimenpidesuunnitelma

Suunitelma toimitetaan asiakkaale workshop-päivän jälkeen. Mikäli asiakkuus jatkuu Marketing IT -palvelun puitteissa, aletaan toimenpiteitä toteuttamaan sovitussa aikataulussa.

Konseptoinnin hinta:

Konseptointi 2 500€ (+ alv. 24 %).

Suosittelemme konseptoinnin jälkeen jatkoa verkkosivu-uudistuksella tai huolettomalla MIT-palvelullamme, alk. 1 790€/kk, joka kattaa monipuolisesti digimarkkinoinnin toimenpiteitä. Mikäli tilaat MIT-palvelun toteutuksen avuksi konseptoinnin jälkeen, MIT:n käyttöönottokustannuksia ei veloiteta.

Marketing IT –palvelullamme saat enemmän

Marketing IT-palvelussamme emme keskity kanavaan, vaan tarjoamme asiantuntijatyötä tuntiresurssina. Näin ollen sinun ei tarvitse ostaa erikseen esimerkiksi Google AdWords-kampanjaa, hakukoneoptimointia, some-kampanjointia tai verkkosivuston muutostöitä, vaan kaikki hoituu yhdellä sopimuksella saman toimittajan kautta.

Kun digimarkkinoinnin keinoja niputetaan, myös tulokset paranevat, sillä kokonaisuus otetaan haltuun ja selkeät tavoitteet ohjaavat markkinointitoimenpiteitäsi. MIT-tiimisi koostuu digimarkkinoinnin asiantuntijoista sekä ohjelmistokehittäjistä.

verkkosivujen informaatioarkkitehtuuri vs. visuaalinen suunnittelu
Verkkoaseman asiantuntijavinkit 3
verkkosivujen tekninen tuotanto
Markkinoinnin-automaation-kolmikanta