laskeutumissivu

MILLAINEN ON
ENSIVAIKUTELMA YRITYKSESTÄSI?
Laskeutumissivu voi vakuuttaa, vaikuttaa tai vieraannuttaa.

ALOITA TÄSTÄ!

Miten kohtaat asiakkaasi ensimmäistä kertaa?

Mitä tapahtuu ennen kuin kohtaat tulevan asiakkaasi ensimmäistä kertaa? Pidät huolen siitä, että pukeutumisesi on siistiä, kasvoilla on hymy ja olet valmistautunut keskusteluun etukäteen. Samat asiat tulisi tarkistaa myös laskeutumissivujen osalta, ne nimittäin voivat olla tulevan asiakkaasi ensimmäinen kosketus yritykseesi.

Laskeutumissivu, landing page, ländäri… Kaikki tarkoittavat yksittäistä verkkosivujen sivua, jonne kävijät päätyvät digimarkkinointisi kautta. Kun kävijä klikkaa Google -mainosta, jossa mainostat esimerkiksi ravintolasi tarjoamaa pitopalvelua, minne hän klikkauksen jälkeen päätyy? Ei verkkosivujesi etusivulle tai lounaslistaan, vaan suoraan ravintolasi pitopalvelua esittelevään osioon. Laskeutumissivu tarkoittaa siis paikkaa, johon mainoksella ohjataan ja jossa kävijää ohjataan eteenpäin määrätietoisesti

Suoraan asiaan!

  1. Unohdetaan yleinen korporaatiolätinä. Laskeutumissivulla voit pureutua juuri asiakasta hiertävän ongelman
  2. Laskeutumissivuja voidaan rakentaa nopeasti ja ketterästi.

Turhan usein paukut laitetaan esimerkiksi Google Ads –mainontaan kiinnittämättä huomiota verkkosivuston kehnoon kuntoon. Näin markkinointiin käyttämäsi resurssit menevät varmuudella hukkaan. Ajattele vaikka omalle kohdallesi tilanne, jossa mainosta klikattuasi eteesi aukeaa ”Not Found” –sivu tai sivu, jonka osat sisältävät runsaasti virheitä tai ne eivät toimi lainkaan.

Laskeutumissivu on olennainen osa digimarkkinoinnin onnistumista.

Laskeutumissivun elementit

  1. Luotettavuus: Lisää tunnistettavuus, yrityksesi logo, yhteystiedot.
  2. Houkutteleva otsikkokertoo asiakkaalle, että hän on oikeassa paikassa. Tässä ei myydä tai tuputeta. Kerrotaan suoraan, että sivu koskee juuri asiakasta rassaavan ongelman ratkaisua.
  3. Sisällössäautetaan asiakasta.
  4. Lisäarvosisältö: Houkutellaan kävijää antamaan sähköpostiosoitteensa informatiivista sisältöä vastaan.
  5. Kuvat kiinnostavat. Unohda kuvapankit.
  6. Call-to-action: Ohjaa määrätietoisesti seuraavaan askeleeseen. ”Lataa lisäarvosisältö veloituksetta!”
  7. Testimonials: Pistä asiakkaat puhumaan puolestasi – ”Parasta palvelua!” tai ”Maukkainta ruokaa!”
  8. Video: Asiantuntijavideo antaa lisää hyödyllistä informaatiota ja tekee toimintasi kasvolliseksi.
  9. Some: Kannusta asiakasta jakamaan tietoa omassa sosiaalisessa verkostossaan.
Lataa opas onnistuneeseen sisällön tuottamiseen!
LUNASTA ILMAINEN MARKKINOINNIN TASONNOSTO!

Miten me se tehdään?

1

Määritellään laskeutumissivujen tavoite.

2

Valitaan toteutustekniikka.

3

Suunnitellaan visuaalinen ilme.

4

Kirjoitetaan sisältö ja lisäarvosisältö.

5

Toteutetaan laskeutumissivu.

6

Aloitetaan liikenteen ajaminen uudelle laskeutumissivulle.

Vinkkejä laskeutumissivuille!

Verkkiksen asiakkaat menestyvät

Referenssi Prove Expertise MIT-palvelu henkilöbrändin rakentamisen tukena
Nyt on nettisivupuoli kunnossa, sen pohjalle on hyvä rakentaa markkinointia ja kasvua liiketoimintaan.
JAAKKO REKILÄ toimitusjohtaja, Pohjolan Pintamestarit Oy

HANKI ENEMMÄN NÄKYVYYTTÄ JA LIIDEJÄ

NOSTA MARKKINOINTISI TASOA VÄLITTÖMÄSTI!

Lunasta veloitukseton 35 minuutin mittainen digimarkkinoinnin konsultointi ja nykytila-analyysi. Saat konkreettisen asiantuntijanäkemyksen, joka auttaa taatusti nostamaan digimarkkinointisi tasoa!

B2B-yrityksille sopiva konsultointi ja digianalyysi auttavat kehittämään yrityksesi digimarkkinointia tehokkaammaksi ja kokonaisvaltaisemmaksi.

Johtava ajatuksemme on: ”Enemmän näkyvyyttä, enemmän liidejä!

Digiasiantuntijamme käyvät kanssasi analyysin toimenpide-ehdotuksineen läpi 35 minuutin mittaisen etäkonsultoinnin aikana.

ALOITA TÄSTÄ!