laskeutumissivu

MILLAINEN ON
ENSIVAIKUTELMA YRITYKSESTÄSI?
Laskeutumissivu voi vakuuttaa, vaikuttaa tai vieraannuttaa.

ALOITA TÄSTÄ!

Miten kohtaat asiakkaasi ensimmäistä kertaa?

Mitä tapahtuu ennen kuin kohtaat tulevan asiakkaasi ensimmäistä kertaa? Pidät huolen siitä, että pukeutumisesi on siistiä, kasvoilla on hymy ja olet valmistautunut keskusteluun etukäteen. Samat asiat tulisi tarkistaa myös laskeutumissivujen osalta, ne nimittäin voivat olla tulevan asiakkaasi ensimmäinen kosketus yritykseesi.

Laskeutumissivu, landing page, ländäri… Kaikki tarkoittavat yksittäistä verkkosivua, jonne kävijät päätyvät digimarkkinointisi kautta. Kun kävijä klikkaa Google-mainosta, jossa mainostat esimerkiksi ravintolasi tarjoamaa pitopalvelua, minne hän klikkauksen jälkeen päätyy? Ei verkkosivujesi etusivulle tai lounaslistaan, vaan suoraan ravintolasi pitopalvelua esittelevään osioon. Laskeutumissivu tarkoittaa siis paikkaa, johon mainoksella ohjataan ja jossa kävijää ohjataan eteenpäin määrätietoisesti.

Suoraan asiaan!

  1. Unohdetaan yleinen korporaatiolätinä. Laskeutumissivulla voit pureutua juuri asiakasta hiertävään ongelmaan
  2. Laskeutumissivuja voidaan rakentaa nopeasti ja ketterästi.

Turhan usein paukut laitetaan esimerkiksi Google Ads -mainontaan kiinnittämättä huomiota verkkosivuston kehnoon kuntoon. Näin markkinointiin käyttämäsi resurssit menevät varmuudella hukkaan. Ajattele vaikka omalle kohdallesi tilanne, jossa mainosta klikattuasi eteesi aukeaa ”404 Not Found”-sivu tai sivu, jonka osat sisältävät runsaasti virheitä tai ne eivät toimi lainkaan.

Laskeutumissivu on olennainen osa digimarkkinoinnin onnistumista.

Hyvän laskeutumissivun elementit

  1. Luotettavuus: Lisää tunnistettavuus, yrityksesi logo, yhteystiedot.
  2. Houkutteleva otsikko kertoo asiakkaalle, että hän on oikeassa paikassa. Tässä ei myydä tai tuputeta. Kerrotaan suoraan, että sivu koskee juuri asiakasta rassaavan ongelman ratkaisua.
  3. Sisällössä autetaan asiakasta.
  4. Lisäarvosisältö: Houkutellaan kävijää antamaan sähköpostiosoitteensa informatiivista sisältöä vastaan.
  5. Kuvat kiinnostavat. Unohda kuvapankit.
  6. Call-to-action: Ohjaa määrätietoisesti seuraavaan askeleeseen. ”Lataa lisäarvosisältö veloituksetta!”
  7. Testimonials: Pistä asiakkaat puhumaan puolestasi – ”Parasta palvelua!” tai ”Maukkainta ruokaa!”
  8. Video: Asiantuntijavideo antaa lisää hyödyllistä informaatiota ja antaa toiminnallesi kasvot.
  9. Some: Kannusta asiakasta jakamaan tietoa omassa sosiaalisessa verkostossaan.
Lataa opas onnistuneeseen sisällön tuottamiseen!
DIGIMYYNNIN ASIANTUNTIJANÄKEMYS!
Haluatko oppia tekemään itse?

Miten me se tehdään?

1

Määritellään laskeutumissivujen tavoite.

2

Valitaan toteutustekniikka.

3

Suunnitellaan visuaalinen ilme.

4

Kirjoitetaan sisältö ja lisäarvosisältö.

5

Toteutetaan laskeutumissivu.

6

Aloitetaan liikenteen ajaminen uudelle laskeutumissivulle.

Vinkkejä laskeutumissivuille!

Verkkiksen asiakkaat menestyvät

Referenssi Prove Expertise MIT-palvelu henkilöbrändin rakentamisen tukena
Nyt on nettisivupuoli kunnossa, sen pohjalle on hyvä rakentaa markkinointia ja kasvua liiketoimintaan.
JAAKKO REKILÄ toimitusjohtaja, Pohjolan Pintamestarit Oy

DIGIMYYNNIN ASIANTUNTIJANÄKEMYS!

Saat käyttöösi konseptin, jolla muutat markkinointisi kulusta investoinniksi.

Haluatko vapauttaa myyjiesi ajan liidien metsästämisestä ja kylmäsoittelusta olennaiseen? Anna myyntitiimillesi mahdollisuus käyttää koko kapasiteettinsa asiakkaiden kohtaamiseen ja siirrä liidien louhiminen digimarkkinoinnin tehtäväksi!

Mutta miten tämä voisi toimia juuri sinun bisneksessäsi?

Selvitä asia ja tilaa 45 minuutin yrityskohtainen asiantuntijanäkemys!

Valmistelemme näkemyksemme etukäteen ja saat materiaalin käyttöösi Teams-tapaamisen jälkeen. Näkemys on 100 % veloitukseton eikä sido sinua mihinkään. Arvo 790 €.

 

Aloita tästä!