lisää liidejä

HANKI ENEMMÄN
NÄKYVYYTTÄ
JA LIIDEJÄ

MYYNTIÄ DIGISTI!

Mikä on liidi?

Kaikki yritykset janoavat liidejä. Liidi tarkoittaa yleensä kontaktia, joka on itse ilmoittanut kiinnostuksensa yrityksen tuottamia palveluita/tuotteita kohtaan. Yleensä kontaktista tiedetään ainakin sähköpostiosoite ja se mistä verkkosivuilta löytyvistä sisällöistä hän on ollut kiinnostunut. Liidi voi olla tuleva asiakas, yhteistyökumppani, työntekijä tai kilpailija.

Miten lopettaa kylmäsoittelu ja kerätä liidejä verkosta?

  1. Tunne asiakkaasi. Selvitä mikä häntä rassaa, riivaa tai raivostuttaa.
  2. Tartu asiakastasi ravistelevaan teemaa.
  3. Mieti miten voisit asiantuntijan ominaisuudessa ratkaista asian. Ilmaiseksi.
  4. Laita ratkaisu verkkosivuillesi.

 

LISÄÄ LIIDEJÄ MYYNTIIN JA VOIT UNOHTAA KYLMÄSOITOT!

 

Activate – kävijän muuttaminen liidiksi

Aktivointivaiheessa pyrimme muuttamaan verkkosivukävijän liidiksi. Helpoiten tämä onnistuu ideoimalla verkkosivuille erilaisia lisäarvosisältöjä, jotka ovat saatavilla sähköpostiosoitetta vastaan.

 

Tutustu myös lisäarvosisältöjen tuottamiseen.

Lataa ilmainen opas
Opi tekemään digimarkkinointia itse!
DIGIMYYNNIN ASIANTUNTIJANÄKEMYS!

ETÄVALMENNUS

LUO MYYNTIÄ TUKEVA VERKKOSIVUSTO: LIIDIEN HANKKIMINEN VERKON KAUTTA

Myyntiä tukeva verkkosivusto on 24/7 myyntimies. Se toimii asiakaspalvelijana ja tuottaa liidejä myynnille. Etävalmennuksen aikana käymme läpi, kuinka luodaan myyntiä tukeva verkkosivusto REANE-malli huomioiden.

Ajankohta: 24.6. klo 10–12

Kesto: 2h

Tutustu valmennukseen ja ilmoittaudu mukaan!

Yksittäin ostettuna saat osallistumislinkin valitsemaasi valmennukseen ja sen tallenteen hintaan 89 €. Kaikki kerralla ostettuna, saat pääsyn kaikkiin 15 etävalmennukseen ja niiden tallenteisiin yhteishintaan 990 €.

Miten me se tehdään?

1

Analysoimme verkkosivut ja selvitämme kuinka hyvin ne nykyisin palvelevat asiakkaan ostopolkua. Ideoimme uusia sisältöjä sekä rakennamme kävijäpolut verkkosivuille.

2

Rakennamme laskeutumissivuja kävijäpolkusuunnitelman mukaisesti.

3

Ideoimme ja toteutamme erilaisia lisäarvosisältöjä verkkosivuille ladattaviksi.

4

Mietimme mitä tapahtuu markkinointifunnelissa, kun liidi on saatu.

Vinkkejä liidien keräämiseen!

Markkinoinnin 2 kivijalkaa

Digimarkkinointi on kuin deittailua

Kaikki on markkinointia

Kaikki videot

Verkkiksen asiakkaat menestyvät

Referenssi Pintamestarit Myyvillä verkkosivuilla enemmän liidejä!
Tosi hyvin sujui yhteistyö kaikin puolin, homma valmistui sovitussa aikataulussa ja lopputulokseen ollaan tyytyväisiä.
Jaakko Rekilä toimitusjohtaja, Pohjolan Pintamestarit Oy

DIGIMYYNNIN ASIANTUNTIJANÄKEMYS!

Saat käyttöösi konseptin, jolla muutat markkinointisi kulusta investoinniksi.

Haluatko vapauttaa myyjiesi ajan liidien metsästämisestä ja kylmäsoittelusta olennaiseen? Anna myyntitiimillesi mahdollisuus käyttää koko kapasiteettinsa asiakkaiden kohtaamiseen ja siirrä liidien louhiminen digimarkkinoinnin tehtäväksi!

Mutta miten tämä voisi toimia juuri sinun bisneksessäsi?

Selvitä asia ja tilaa 45 minuutin yrityskohtainen asiantuntijanäkemys!

Valmistelemme näkemyksemme etukäteen ja saat materiaalin käyttöösi Teams-tapaamisen jälkeen. Näkemys on 100 % veloitukseton eikä sido sinua mihinkään. Arvo 790 €.

 

Aloita tästä!