Tietopankki

– INSPIRAATIOTA JA TYÖKALUJA MARKKInointiin

Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin. 

Mistä haluat oppia?

Tiina ja RiikkaBlogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Markkinoinnin ytimessä on sisältö

Sisältömarkkinointi = Kiinnostavan, arvokkaan ja ostajan kannalta relevantin sisällön luominen, jonka tavoitteena on houkutella haluttua yleisöä. Kun tämä on tehty oikein, se helpottaa myyjän ja…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Kuudella vinkillä modernin markkinoinnin mestariksi

Kaikki mestarit tuntevat tämän teesin: Ei uutta, vaan uudestaan! Timanttisiin tuloksiin tarvitaan aikaa, pitkäjänteisyyttä ja toistoja. Sama pätee myös modernin markkinoinnin toteutukseen. Perusasioiden palveleminen ja…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Somemarkkinoinnin mittaaminen

Sosiaalisen median markkinoinnissa käytettävien mittareiden tulisi perustua yrityksen sosiaalisen median strategiaan ja siellä asetettuihin tavoitteisiin. Strategiassa määritetyt tavoitteet antavat yrityksen sosiaalisen median toiminnalle päämäärän ja…

Lue lisää

Panu ja TuomasBlogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Näin tehostat mainontaasi mainoslaajennuksilla

Edeltävässä blogissa kerroin, miten kirjotat tehokkaita tekstimainoksia. Nyt on aika tehdä mainoksistasi entistä houkuttelevampia: mainoslaajennusten avulla saat enemmän tehoja irti tekstimainoksistasi! Niiden avulla voit antaa…

Lue lisää

Panu ja Tuomas.Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Näin teet hyvän Google Ads -tekstimainoksen

Osuvan tekstimainoksen tekeminen edellyttää Googlen sääntöjen ja suositusten noudattamisen lisäksi myös ymmärryksen asiakkaasi ongelmasta ja syyt miksi hän googlettaa. Tässä blogissa neuvon, miten luot mainoksia,…

Lue lisää

Blogi

Myynnin kasvattaminen

Onko somesta hyötyä myynnissä?

Ei tarvitse mennä montaa vuotta taaksepäin, kun somen käyttäminen töissä oli työnantajan ajan tuhlaamista. Koettiin, että siellä viihtyminen oli pelkästään henkilökohtaista toimintaa eikä liittynyt myyntiin…

Lue lisää

Verkkoaseman markkinoinnin asiantuntijoita.Blogi

Myynnin kasvattaminen

Käyttäjäkokemus ja hakukoneoptimointi

Google on kuin hyvä liikekumppani. Se suosittelee yritystäsi aktiivisesti ja lähettää asiakkaan verkkosivullesi, mikäli asiakkaat osoittavat olevansa tyytyväisiä. Siksi verkkosivujen käyttäjäkokemus on tärkeää. Hakukoneoptimoinnin merkitys…

Lue lisää

Blogi

Myynnin kasvattaminen

Asiakaskokemus strategisena painopistealueena

Asiakaskokemus osaksi strategiaa ja asiakasymmärrys kilpailueduksi Jokainen meistä on varmasti saanut joskus huonoa palvelua. Tästä närkästyneenä saatamme jakaa huonoja kokemuksiamme tuttavillemme tai jopa tuntemattomille. Sosiaalisessa…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Verkkosivujen markkinointi ja kehittäminen

Tämä blogisarja on saanut innoituksensa Verkkoaseman tuoreesta verkkosivu-oppaasta B2B-yrityksille. Blogisarjassa käyn läpi verkkosivu-uudistuksen seitsemän vaihetta: Blogisarjan tarkoitus on opastaa sinut vaihe vaiheelta kohti verkkosivuja, jotka…

Lue lisää