Tietopankki

– INSPIRAATIOTA JA TYÖKALUJA MARKKInointiin

Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin. 

Mistä haluat oppia?

Blogi

Yleinen

Rakenne ja navigaatio osana verkkosivu-uudistusta

Tämä blogisarja on saanut innoituksensa Verkkoaseman tuoreesta verkkosivu-oppaasta B2B-yrityksille. Blogisarjassa käyn läpi verkkosivu-uudistuksen seitsemän vaihetta: Blogisarjan tarkoitus on opastaa sinut vaihe vaiheelta kohti verkkosivuja, jotka…

Lue lisää

Markkinoinnin asiantuntijat Marjo, Panu, Titta, Laura ja Tuomas.Blogi

Yleinen

Verkkosivun konseptointi eli määrittely

Tämä blogisarja on saanut innoituksensa Verkkoaseman tuoreesta verkkosivu-oppaasta B2B-yrityksille. Blogisarjassa käyn läpi verkkosivu-uudistuksen seitsemän vaihetta: Blogisarjan tarkoitus on opastaa sinut vaihe vaiheelta kohti verkkosivuja, jotka…

Lue lisää

Blogi

Yleinen

Miksi ydinviesti on tärkeä verkkosivuprojektissa?

Tämä blogisarja on saanut innoituksensa Verkkoaseman tuoreesta verkkosivu-oppaasta B2B-yrityksille. Blogisarjassa käyn läpi verkkosivu-uudistuksen seitsemän vaihetta: Blogisarjan tarkoitus on opastaa sinut vaihe vaiheelta kohti verkkosivuja, jotka…

Lue lisää

Blogi

Myynnin kasvattaminen

5 digimarkkinoinnin yleistä haastetta

Digimarkkinoinnin kenttä on laaja ja kaoottinen. Modernia markkinointia ryhdytään turhan usein tekemään hankkimalla/toteuttamalla yksittäisiä palasia ilman kokonaisvaltaista suunnitelmaa, jolloin markkinoinnin punainen lanka, tavoitteet ja mittaaminen…

Lue lisää

Blogi

Yleinen

Verkkopalvelun vienti uudelle levelille

Oletko uudistanut verkkopalvelusi kahden vuoden sisällä, mutta epäilet sen tehokkuutta? Näetkö verkkopalvelusi analytiikasta selkeitä pullonkauloja ja umpikujia, joita tulisi oikoa? Onko mielessäsi pyörinyt myös uusia…

Lue lisää

Blogi

Myynnin kasvattaminen

Tavoitteelliset verkkosivut

Tiedätkö, paljonko sivustollasi on kävijöitä? Kuinka moni heistä palaa takaisin ja kuinka moni poistuu saman tien? Mistä sivuston kävijät oikein saapuvat? Mitä he sivustolla tekevät?…

Lue lisää

Blogi

Myynnin kasvattaminen

Markkinoinnin automaatio B2B-yrityksen verkkosivustolla

Edellisessä blogissani kerroin, miten saat tehot irti markkinoinnin automaatiojärjestelmästä. Tässä blogissani annan käytännön esimerkin B2B-yrityksen markkinoinnin automaatiojärjestelmän toiminnasta. Blogin on määrä antaa kuvaa siitä, mitä…

Lue lisää

Blogi

Myynnin kasvattaminen

Tuloksellista digimarkkinointia?

Oppia ikä kaikki Olin vasta palaverissa, jossa asiakas jakoi surullisen yleisen tarinan markkinointikokemuksistaan: ”Teimme markkinointia, jolla ohjattiin kävijöitä verkkosivustollemme. Kävijöitä tulikin, seurasimme onnesta soikeana analytiikkatyökaluista,…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

8 askelta onnistuneeseen verkkosivu-uudistukseen

Verkkosivujen uudistus kuulostaa yksinkertaiselta operaatiolta, tarjotaanhan moisia jo muutaman sadan euron hintaan! Parinkymmenen vuoden aikana ollaan täällä Verkkoasemalla nähty satoja uudistusprojekteja ja törmätty yleisimpiin kompastuskiviin.…

Lue lisää

Blogi

Myynnin kasvattaminen

Laskeutumissivu osana digimarkkinointia

Laskeutumissivu, landing page, ländäri.. Kaikki tarkoittavat yksinkertaisesti yhtä verkkosivujen sivua, jonne asiakkaat päätyvät digimarkkinointisi kautta. Kun asiakkaasi klikkaa Google-mainosta, jossa mainostat esimerkiksi ravintolasi tarjoamaa pitopalvelua,…

Lue lisää

Blogi

Myynnin kasvattaminen

Digitaalinen keskustelu

Digitaalisella keskustelulla tarjoitetaan verkossa tapahtuvaa vuoropuhelua asiakkaan kanssa. Parhaimmillaan tämä vuoropuhelu säästää resursseja ja johtaa kauppaan. Tästä syystä on hyvä pohtia, kuinka digitaalinen vuoropuhelu käytännössä…

Lue lisää