Mutta mitä tapahtui liideille?

7 vinkkiä miten varmistat, etteivät markkinointieurot valu viemäriin.

Lataa ilmainen opas

Mitä tapahtui liideille -opas

Markkinoinnin ydintavoite on auttaa yrityksen myyntiä onnistumaan. Tämän onnistumista voidaan mitata markkinoinnin tuottamien liidien lukumäärällä. Liidit tarkoittavat markkinoinnin keräämiä tunnistettuja kontakteja, jotka ovat osoittaneet kiinnostusta kaupalliseen keskusteluun.

Myynnin kasvuun vaikuttavat:

  1. Saatujen liidien lukumäärä
  2. Liidien laatu
  3. Liidien aktiivinen eteenpäin vieminen
  4. Henkilökohtaisen myyntityön onnistuminen

Lataa tästä vinkit, millaisilla softa-ratkaisuilla otat liidit haltuun!

Sinua saattaisi kiinostaa myös