Mutta mitä tapahtui liideille?
7 vinkkiä miten varmistat, etteivät markkinointieurot valu viemäriin.
Lataa ilmainen opas
![Mitä tapahtui liideille -opas](https://www.verkkoasema.fi/wp-content/uploads/2021/10/Mita-tapahtui-liideille-opas-530x750.png)
Markkinoinnin ydintavoite on auttaa yrityksen myyntiä onnistumaan. Tämän onnistumista voidaan mitata markkinoinnin tuottamien liidien lukumäärällä. Liidit tarkoittavat markkinoinnin keräämiä tunnistettuja kontakteja, jotka ovat osoittaneet kiinnostusta kaupalliseen keskusteluun.
Myynnin kasvuun vaikuttavat:
- Saatujen liidien lukumäärä
- Liidien laatu
- Liidien aktiivinen eteenpäin vieminen
- Henkilökohtaisen myyntityön onnistuminen
Lataa tästä vinkit, millaisilla softa-ratkaisuilla otat liidit haltuun!
Sinua saattaisi kiinostaa myös
![Oppaan avulla opit käyttämään LinkedIniä myynnin ja markkinoinnin työkaluna.](https://www.verkkoasema.fi/wp-content/uploads/2023/06/tarpeista-ratkaisuihin-283x400.png)
Tarpeista ratkaisuihin – Opas verkkosivu-uudistukseen
![](https://www.verkkoasema.fi/wp-content/uploads/2023/04/Toimialanäkemys-283x400.png)