Some-opas B2B yrityksille

Some-opas B2B-yrityksille

B2B-bisneksessä ostoprosessi on muuttunut perusteellisesti. Asiakas käyttää verkossa aikaa tiedon etsintään, vertailuun, opiskeluun ja aihepiiriin läpikäyntiin ennen kuin ottaa yhteyttä varsinaisesti toimittajiin. Asiakas on saattanut kulkea jopa 80 % ostoprosessistaan ennen kuin varsinainen kilpailutus toimittajien välillä edes alkaa.

Sosiaalinen media on tämän päivän mahdollisuuksien areena, jossa jopa 80 % päättäjistä on tavoitettavissa vähintään yhden sosiaalisen median kanavan kautta. Sosiaalinen media on siis kanava, jossa myös B2B-yritysten kannattaa olla läsnä.

Kokosimme oppaan, jonka avulla viet sekä yrityksesi että asiantuntijuutesi someen. Oppaasta löydät muun muassa

  • Missä some-kanavissa kannattaa olla
  • Mihin somessa kannattaa yrityksenä panostaa
  • Miten myyt somessa

Lataa ilmainen Some-opas B2B-yrityksille ja vie sekä yrityksesi että itsesi someen!