Helposti ostettava digimarkkinoinnin palvelu ratkaisi ajankäytön haasteet!

Asiakascase 1:

Kansainvälinen b2b-yritys, teknologiateollisuus

MIT-palvelu 11h/kk ja verkkosivu-uudistus

Yhteistyö alkoi tammikuussa 2018

 

Asiakkaan ongelma

Yrityksen verkkosivujen sisältö oli osittain vanhentunutta ja näkyvyys hakukoneissa huono. Sivustoa ei päivitetty säännöllisesti, eikä yrityksestä välittynyt kuva enää vastannut täysin nykyistä tilannetta. Uusia asiakkaita ja liidejä haluttiin lisää. Lisäksi kaivattiin selkeää viestinnän strategiaa, sekä mahdollisuutta hyötyä digimarkkinoinnin työkaluista.

Koska osaamista tai aikaa ei löytynyt omasta takaa, yritys toivoi yhteistyökumppanilta helposti ostettavaa digimarkkinoinnin kokonaispalvelua, jonka avulla digimarkkinoinnin keinot saataisiin kattavasti käyttöön.

Digimarkkinoinnin toimenpiteet

MIT-palvelu ratkaisi haasteet! Asiakas tilasi digimarkkinoinnin ulkoistamispalvelumme.

Loimme yrityksen markkinointistrategian ja suunnitteli sen pohjalta sisältökalenterin, jota toteutetaan jatkuvalla sisällöntuotannolla. Yritys tuottaa sisältöä myös itse, jolloin meidän tehtävänämme on hioa sisällöt lopulliseen julkaisukuntoon. Tämä tarkoittaa esimerkiksi videoiden editointia ja tekstien muokkausta. Noin vuoden päästä yhteistyön alkamisesta uusimme yrityksen verkkosivut kokonaisuudessan. Moderneihin WordPress-pohjaisiin verkkosivuihin integroitiin myös kevyt markkinoinnin automaatio. Huolehdimme tulosten analysoinnista ja suunnittelemme niiden pohjalta tulevia toimenpiteitä.

Yhteistyö jatkuu

Seuraavaksi työstämme verkkosivustolle englannin- ja ruotsinkieliset versiot, sekä erilaisia ladattavia oppaita. Hyödynnämme sivustolle asennettuja työkaluja ja käymme läpi verkkosivujen kävijäpolkuja. Jatkamme liidien keräämistä ahkeralla sosiaalisen median hyödyntämisellä ja aktiivisella  sisällöntuotannolla.

 

Haluatko sinäkin lisää näkyvyyttä ja lisää liidejä? Tilaa veloitukseton digianalyysi ja tee markkinointiisi tasonnosto!