Liidit lämpenivät ja yhteydenottoja tuli digimarkkinoinnin ulkoistamisen kautta!

Kansainvälinen B2B-yritys, teknologiateollisuus

MIT 25h / kk + verkkosivu-uudistus

Yhteistyö alkoi tammikuussa 2018

Halukkuutta markkinoinnin modernisointiin

Yrityksessä tehtiin perinteistä markkinointia, mikä tarkoitti näkyvyyden tavoittelemista messuilla, sekä perinteisen esitteiden painamisen kautta. Kiinnostus digitaaliseen markkinointiin oli herännyt, mutta yritykseltä puuttui näkemys ja resurssit sen hoitamiseen. Verkkosivut eivät tuottaneet liidejä, eivätkä tavoitteet olleet selvillä.

Yrityksen tarpeet digimarkkinoinnin saralla olivat vaativat ja yritys halusi hankkia asiantuntemuksen yhdeltä tarjoajalta. Yritys päätti ulkoistaa digimarkkinoinnin MIT-palvelumme avulla

Digimarkkinointi kuntoon

Yrityksellä oli kohtalaisen uusi verkkosivusto, joka kaipasi kuitenkin kehittämistä. Sivujen päivittäminen oli jäänyt välistä, sekä sivupohjista löytyi korjattavia virheitä. Liidejä lähdettiin houkuttelemaan call to action -painikkeilla ja sitouttavalla sisällöllä. Integroimme sivustolle kunnolliset työkalut markkinoinnin automaatioon sekä analytiikan seurantaan. Optimoimme myös sivuston hakukonenäkyvyyden näkökulmasta, sekä määritimme yrityksen kanssa selkeät tavoitteet. Yritys halusi yhdistää digimarkkinoinnin myyntiin, mikä johti verkkosivujen uudistamiseen, sillä yhdistämiseen sopiva automaatiotyökalu oli liian raskas vanhalle sivustolle. Olemme antaneet yritykselle vinkkejä omaan sisällöntuotantoon ja huolehtineet jatkuvasta tulosten seurannasta ja raportoinnista.

Uudistusten myötä yritys on saanut lisää liidejä ja yhteydenottoja

MIT jatkuu edelleen

Jatkossa keskitymme liidien hankkimisen lisäksi olemassa olevien asiakkaiden huomioimiseen. Näin helpotetaan yrityksessä työskentelevien myyjien työtä ja varmistetaan asiakassuhteen säilyminen. Tehostamme hakukoneoptimointia entisestään ja pohdimme kävijäpolkuja sekä määrittelemme ostoprosessin. Näiden toimenpiteiden myötä kykenemme selventämään tulevaisuuden suunnitelmat.