Yrityksen brändi vahvistui ja asiakkaan ostaminen helpottui!

Kansainvälistyvä b2b-yritys, asiantuntijapalvelut

Softakehitys + MIT 16h/kk + verkkosivu-uudistus

Yhteistyö alkoi vuonna 2016 

 

Hakukonenäkyvyys ja markkinointi ongelmana

Yrityksessä tiedostettiin, etteivät verkkosivut olleet tarkoituksenmukaiset. Liidejä ei syntynyt riittävästi ja asiaan toivottiin parannusta hakukoneoptimoinnin avulla. Koska oma osaaminen ja aika eivät riittäneet, yritys etsi luotettavaa yhteistyökumppania, jolle voisi ulkoistaa koko paketin verkkosivujen tekniikasta digimarkkinointiin.

Yritys valitsi Verkkoaseman kumppanikseen, sillä digimarkkinoinnin ulkoistamispalvelumme, MIT, vastasi yrityksen tarpeisiin ja vaatimuksiin

Googlen paalupaikka tähtäimeen

Aloitimme uudistamisen verkkosivujen teknisestä puolesta. Paransimme yrityksen löydettävyyttä hakukoneoptimoinnilla ja listauksilla, sekä tehostimme tuotesivujen sisältöjen esitystapaa. Yrityksen brändin kehityttyä sivusto päädyttiin uudistamaan kokonaan, jotta tuore, vahvistunut brändi sai tukea uudelta verkkosivulta. Integroimme asianmukaiset markkinoinnin automaatiotyökalut sekä koko konsernia palvelevan toiminnanohjausjärjestelmän. Tämä uusi toiminnanohjausjärjestelmä integroitiin yrityksen jo olemassa olevaan CRM-järjestelmään. Teknisen puolen uudistuksen lisäksi tuotamme verkkosivustolle sisältöä ja teemme jatkuvaa hakukoneoptimointia. Tuloksia seurataan aktiivisesti ja raportoimme niistä yritykselle.

Uudistusten myötä ostaminen verkkosivulta on helpottunut ja yrityksen ydinviesti ja brändi on kirkastunut asiakkaille. Järjestelmien määrää on supistettu, mikä on johtanut tehokkuuden kasvamiseen työnteossa. Yritys kykenee keskittymään olennaiseen tekemiseensä, kun digimarkkinointi ja verkkosivuosaaminen on ulkoistettu meidän haltuumme.

MIT jatkuu

Integroimme jatkossa verkkosivut kiinteämmin yrityksen omiin taustajärjestelmiin, sekä suoritamme verkkosivu-uudistuksen myös muille konserniin kuuluville yrityksille.