Proventia Emission Control Oy
Proventia Emission Control Oy:n liiketoiminta oli laajentunut uusille liiketoiminta-alueille, minkä seurauksena vanha verkkosivusto ei enää vastannut Proventian nykyistä yritysrakennetta ja strategiaa. Verkkosivustouudistus tuli väistämättä ajankohtaiseksi ja samalla pohdittiin, kuinka verkkopalvelu kokonaisuutena palvelisi parhaiten yrityksen tarpeita. Päätimme yhdessä asiakkaan kanssa laajentaa verkkosivustoa asiakkaita palvelevalla ekstranetillä, jossa materiaalin jako onnistuu aiempaa sujuvammin.
Verkkosivustouudistuksen keskeisin tavoite oli rakenteen selkeyttäminen ja liiketoiminnan avaaminen laadukkaiden kuvien avulla verkkosivuston vierailijoille. Ekstranet toteutettiin teknisesti intranetin tapaan, mutta palvelu suunnattiin asiakkaille. Alustaksi valittiin Verkkoaseman VJ6 sen tietoturvallisuuden ja helppokäyttöisyyden vuoksi. Verkkosivuston suunnittelusta vastasi Graafinen Suunnittelu Gasworks Oy ja teknisestä toteutuksesta Verkkoasema.
”Verkkoasema tarjosi meille käyttäjäystävällisen julkaisujärjestelmän, jonka avulla saimme luotua meidän näköisen sivuston kustannustehokkaasti. Sivustouudistus sujui vaivattomasti ja projekti toteutui aikataulussa. Yhteistyö Verkkoaseman kanssa jatkuu digitaalisen markkinoinnin saralla. Tavoitteenamme on kasvattaa laadukkaan liikenteen määrää Proventian sivustolla, jotta saisimme myös konversioiden määrän kasvamaan. Tukena käytämme analytiikkatyökalujen hyödyntämistä sekä verkkosivustokävijöiden tunnistamista Leadfeeder-työkalun avulla.” Hilkka Haapakoski, Marketing & Communications, Proventia Emission Control Oy.
Tutustu Proventia Emission Control Oy:n sivustoon osoitteessa http://www.proventia.com/
Lue lisää, miten voimme toteuttaa teille kustannustehokkaan verkkosivu-uudistuksen. Tutustu myös Marketing IT -palveluumme, joka kattaa valintasi mukaan muun muassa hakukoneoptimointia, Google-mainontaa ja some-markkinointia.