Unohda spämmäys, aloita tuloksellinen sähköpostimarkkinointi
Sähköpostimarkkinointi on kustannustehokasta ja oikein tehtynä se tuottaa tulosta. Parhaisiin tuloksiin pääset, kun viestit oikealle kohderyhmälle heitä kiinnostavista asioista. Ostettavien sähköpostilistojen sijaan kannattaakin siis ryhtyä hankkimaan sähköpostiosoitteita sivustokävijöistä ja jakaa osoitteet kiinnostuksen kohteiden mukaan, jolloin viestien kohdentaminen helpottuu.
Useat sähköpostityökalut mahdollistavat perinteisen viestittelyn lisäksi mm. useiden viestien ajastamisen ketjussa sekä kampanjasivujen luomisen. Huolehdithan siis, että olette hyödyntäneet kaikki työkalun tarjoamat mahdollisuudet.
Moderni sähköpostimarkkinointi mahdollistaa:
- Luot näyttäviä kampanjoita
- Viestit suurille yleisöille sujuvammin
- Kykenet ajastamaan viestintääsi
- Voit sitoa sähköpostimarkkinointisi analytiikkaan ja optimoida kampanjoitasi
- Voit laajentaa sähköpostimarkkinointiasi lomakkeilla ja kampanjasivuilla
Lähetätkö viestejä, jotka eivät kiinnosta ketään?
- Huonot sähköpostilistat
Sähköpostimarkkinoinnissa onnistumisen edellytys on hyvät sähköpostilistat. Vaikka viestisi olisi timanttia, väärä yleisö ei osaa sitä arvostaa. Tyypillisin tapa mennä metsään on ostaa sähköpostilistoja tai hillota CRM:stä tai Excelistä löytyvää, ikivanhaa listaa – jolle itseasiassa GDPR:n myötä et saisi edes viestiä enää.
Satsaa siis sähköpostiosoitteiden hankintaan.
- Väärä viesti väärälle yleisölle
Toinen tyypillinen sudenkuoppa on lähettää viestejä, jotka eivät kiinnosta ketään. Perinteinen korporaatiolätinä on mennyttä elämää ja nyt tulisikin keskittyä siihen, mitä viestin vastaanottaja haluaa lukea. Jo sähköposteja hankkiessa kannattaa jakaa vastaanottajia listoihin sen mukaan, mistä he ovat kiinnostuneita ja jokaiselle kohderyhmälle tulisi viestiä kohdennetusti, vain heitä kiinnostavista aiheista. Vaivan näkeminen kannattaa, sillä tuloksena vastaanottajat pysyvät listoillasi jatkossakin.
ETÄVALMENNUS
HOIVAA KOHTI KAUPPAA: MARKKINOINNIN AUTOMAATIO JA UUTISKIRJEET
Markkinoinnin automaatio toimii liidien hoivaamisessa kohti kauppaa, mutta myös olemassa olevien asiakassuhteiden syventämisessä kohti asiakkuuden laajentumista ja seuraavaa kauppaa. Etävalmennuksessa saat vinkit markkinoinnin automaation ja uutiskirjetyökalujen tehokäyttöön.
Ajankohta: 29.7. klo 10 – 12
Kesto: 2h

Miten me se tehdään?
Valitsemme asiakkaan kanssa asiakkaan tarpeita vastaavan sähköpostityökalun
Otamme työkalun käyttöön asiakkaan puolesta
Ohjeistamme tietosuojaan liittyvissä asioissa
Suunnittelemme sähköpostimarkkinointikampanjat yhdessä asiakkaan kanssa
Rakennamme asiakkaan puolesta suunnitellut kampanjat
- Sähköpostimarkkinointiviestit
- Ajastukset ja ketjutukset
- Mahdolliset kampanjasivut
- Mahdolliset lomakkeet
- Analytiikkaseurannan
Koulutamme asiakkaan työkalun käyttöön
Optimoimme kampanjoita yhteistyössä asiakkaan kanssa
DIGIMYYNNIN ASIANTUNTIJANÄKEMYS!
Saat käyttöösi konseptin, jolla muutat markkinointisi kulusta investoinniksi.
Haluatko vapauttaa myyjiesi ajan liidien metsästämisestä ja kylmäsoittelusta olennaiseen? Anna myyntitiimillesi mahdollisuus käyttää koko kapasiteettinsa asiakkaiden kohtaamiseen ja siirrä liidien louhiminen digimarkkinoinnin tehtäväksi!
Mutta miten tämä voisi toimia juuri sinun bisneksessäsi?
Selvitä asia ja tilaa 45 minuutin yrityskohtainen asiantuntijanäkemys!
Valmistelemme näkemyksemme etukäteen ja saat materiaalin käyttöösi Teams-tapaamisen jälkeen. Näkemys on 100 % veloitukseton eikä sido sinua mihinkään. Arvo 790 €.

VERKKIKSEN ASIAKKAAT MENESTYVÄT