KOHTAA ASIAKKAASI
YHTÄ AMMATTIMAISESTI VERKOSSA
KUIN LIVENÄKIN!

ALOITA TÄSTÄ!

B2B-yritysten ykkösmedia: Verkkosivut

Tiedätkö millainen on antamasi asiakaskokemus verkossa? Osaatko sanoa millaisia kohtaamispisteitä sinun ja asiakkaasi välillä on, ja minkälaisten ongelmien kanssa asiakkaasi mahdollisesti kamppailee? Mikäli et tiedä, miten sitten osaat kehittää ja uudistaa verkkopalveluasi siten, että asiakkaasi kokemus yrityksestäsi paranee merkittävästi?

Tyypillinen tapa epäonnistua verkkosivuprojekteissa, on syöksyä projektiin ilman pohjatietoja tai perusteluita siitä, mikä on asiakkaasi näkökulmasta lähtökohtaisesti pielessä. Uudistamme verkkosivusi asiakastasi kuunnellen, onnistuneesti ja aikataulussa. Palvelumme avulla vältät sudenkuopat ja hoidat verkkosivujen kehittämisen menestyksekkäästi maaliin. Keskity niihin asioihin, jotka ovat pielessä, älä niihin, jotka jo toimivat.

Verkkosivu-uudistus on kokonaisuus

Menestyksekäs verkkosivu-uudistus on tekijöidensä summa: asiakasymmärryksen, informaatioarkkitehtuurin, visuaalisen suunnittelun, teknisen tuotannon ja testauksen lisäksi verkkosivu-uudistus vaatii onnistuakseen myös runsaasti sisällöntuotantoa ja markkinointia. Olemme kahdenkymmenen toimintavuotemme aikana luoneet mallin, jossa otamme kaikki nämä vaiheet huomioon ja pystymmekin toteuttamaan verkkosivuja tehokkaasti ja kokonaisvaltaisesti.

Onnistut verkkosivuprojeki
DIGIMYYNNIN ASIANTUNTIJANÄKEMYS!

Autamme verkkosivu-uudistuksessa

1

Startti Esikysely ja workshop. Mitä tehdään, miksi ja mitkä ovat uudistuksen tavoitteet?

2

Toimenpidesuunnitelma

3

Suunnitteluvaihe Tämä vaihe sisältää informaatioarkkitehtuurin sekä visuaalisen suunnittelun.

4

Tuotantovaihe Verkkosivut toteutetaan teknisesti suunnitelman mukaisesti. Verkkosivut testataan huolellisesti ja katselmoidaan asiakkaan kanssa yhdessä.

5

Käyttöönottovaihe Käyttöönottovaiheessa syötetään lopulliset sisällöt sekä tehdään viimeistelyt ja korjaukset. Lisäksi vaihe kattaa verkkosivujen käyttökoulutuksen sekä verkkosivujen julkaisun.

6

Markkinointivaihe Hakukoneoptimointi

7

Google Analytics ja Search Console -työkalujen asentaminen verkkosivuille.

8

Sisällöntuotantovaihe Verkkosivujen sisältö on suuressa roolissa siinä, että asetetut tavoitteet saavutetaan. Sisällön tulee olla asiakasta kiinnostavaa, sitouttavaa ja asiakkaan ostovaiheeseen sopivaa.

Tyytyväisiä asiakkaitamme

Lisää asiakaskokemuksia

DIGIMYYNNIN ASIANTUNTIJANÄKEMYS!

Saat käyttöösi konseptin, jolla muutat markkinointisi kulusta investoinniksi.

Haluatko vapauttaa myyjiesi ajan liidien metsästämisestä ja kylmäsoittelusta olennaiseen? Anna myyntitiimillesi mahdollisuus käyttää koko kapasiteettinsa asiakkaiden kohtaamiseen ja siirrä liidien louhiminen digimarkkinoinnin tehtäväksi!

Mutta miten tämä voisi toimia juuri sinun bisneksessäsi?

Selvitä asia ja tilaa 45 minuutin yrityskohtainen asiantuntijanäkemys!

Valmistelemme näkemyksemme etukäteen ja saat materiaalin käyttöösi Teams-tapaamisen jälkeen. Näkemys on 100 % veloitukseton eikä sido sinua mihinkään. Arvo 790 €.

 

Aloita tästä!