83 % PÄÄTTÄJISTÄ
KÄYTTÄÄ SOMEA HANKINTAPÄÄTÖKSISSÄÄN.
SOMEMAINONTA AUTTAA YRITYSTÄSI NÄKYMÄÄN!

ALOITA TÄSTÄ!

Somemainonta auttaa yritystäsi näkymään!

Miksi B2B-yrityksen tulisi olla somessa?

Asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut ja huomio on hajaantunut nykyisen informaatiotulvan keskellä. Ei ole enää yhtä ylivoimasta kanavaa, jonka avulla tavoittaisi kaikki mahdolliset asiakkaat. Suomessa sosiaalisen median käyttämisen kulttuuri on vahva ja eri sosiaalisen median kanavia oikein hyödyntämällä voidaan tavoittaa tehokkaasti yritystä kiinnostavat kohderyhmät. Myös B2B yritysten tulisi hyödyntää somea, sillä 83 % päätöksentekijöistä käyttää tavalla tai toisella sosiaalisen median sisältöjä hankintapäätöksissään.

 

Hyödyt

  1. Unohda lehtimainosten hinnat. Somessa näytään edullisesti.
  2. Tavoita juuri oikeat ihmiset. Some tarjoaa erinomaiset kohdentamismahdollisuudet.
  3. Some ei ole vain selfieitä varten. Päätöksentekijöitä kiinnostava ja tarkkaan kohdennettu markkinointiviesti tuo yrityksen verkkosivuille juuri oikeanlaista yleisöä.

 

Somemainonta vaatii suunnittelua ja pitkäjänteistä toteuttamista

Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube – vaihtoehtoja on runsaasti, mistä tietää mikä niistä on se oikea? Entäpä sisältö ja tyylilaji? Jokaisella kanavalla on oma formaattinsa, joten viesti täytyy räätälöidä kanavaan sopivaksi. Miten valitaan viestin lähetyksen ajankohta, kuinka useasti päivitetään, entäpä kuka vastaa saatuun palautteeseen valitussa kanavassa?

 

LATAA ILMAINEN SOME-OPAS B2B-YRITYKSILLE!

  

Miten me se tehdään?

  1. Somestrategiaamme sisältyy mm. tavoitteiden määrittely, kohderyhmien tunnistaminen, kilpailijoiden benchmarkkaus, kanavakohtaiset valinnat, kanavien roolit sekä mainonnan suunnittelu ja toteutus. Tavoitteet somessa (ja sen eri kanavissa) voivat vaihdella yrityksissä hyvinkin paljon. Bränditietoisuuden kasvattaminen, liidien kerääminen ja rekrytointi ovat tyypillisimpiä asioita mitä yritykset havittelevat.
  2. Sisältökalenteri. Reaaliaikainen kalenteri: Mitä viestitään? Missä? Kenelle? Milloin?
  3. Käytännön työt: Kanavien luominen, mainostilien perustaminen, ensimmäisten kampanjoiden luominen.
  4. Lisää näkyvyyttä ja lisää liidejä! Tulosten raportointi, jatkuva kehittäminen ja uusien kampanjoiden rakentaminen.

Voit yrityksen somemainonnan lisäksi kasvattaa myös omaa asiantuntijamainettasi sosiaalisessa mediassa. Eri somekanavat tarjoavat erinomaisen mahdollisuuden nostaa omaa asiantuntijaprofiilia sekä kasvattaa luottamusta sinun ja tulevien asiakkaiden välillä.

 

NÄKYVYYTTÄ ILMAN EUROJA -WEBINAARITALLENNE!

 

Marketing IT –palvelullamme saat enemmän

Marketing IT-palvelussamme emme keskity kanavaan, vaan tarjoamme asiantuntijatyötä tuntiresurssina. Näin ollen sinun ei tarvitse ostaa erikseen esimerkiksi Google AdWords-kampanjaa, hakukoneoptimointia, some-kampanjointia tai verkkosivuston muutostöitä, vaan kaikki hoituu yhdellä sopimuksella saman toimittajan kautta.

Kun digimarkkinoinnin keinoja niputetaan, myös tulokset paranevat, sillä kokonaisuus otetaan haltuun ja selkeät tavoitteet ohjaavat markkinointitoimenpiteitäsi. MIT-tiimisi koostuu digimarkkinoinnin asiantuntijoista sekä ohjelmistokehittäjistä.

Tutustu MIT-palveluumme!