Verkkiksen suosittu digibrunssi jälleen 27.11.2019

Markkinoinnin tasonnosto: 4 näkökulmaa

Asiakkaiden tapa ostaa on muuttunut lopullisesti. Jotta tavoittaisimme tulevat asiakkaamme edelleen tehokkaasti, on myös markkinointimme muututtava. Verkkiksen digibrunssissa pureudutaankin modernin markkinoinnin tasonnostoon 4 eri näkökulmasta:

  • Sisältö keskiössä. Tiina Räisänen, toimitusjohtaja
  • Asiakaskokemus keskiössä. Riikka Pohjanen, digitaalisen markkinoinnin johtaja
  • Käytettävyys keskiössä. Jyrki Sundström, teknologiajohtaja
  • Ihmiset keskiössä. Tom Laine, Suomen johtava LinkedIn-asiantuntija

Varaa paikkasi pian, sillä niitä on tarjolla vain rajoitetusti! Voit tilata myös puheenvuorojen tallenteet, mikäli et pääse paikan päälle tai tilaisuus on jo täynnä.