Tarvekartoitus

Millä tolalla digitaalinen markkinointinne on? Miten sitä voisi parantaa niin, että saatte tavoittelemianne tuloksia?

Vastaa alla oleviin kysymyksiin mahdollisimman kattavasti, mutta ainakin niihin kohtiin, joihin toivoisit parannusta. Laadimme vastaustesi pohjalta asiantuntija-analyysin, jossa käymme läpi​:

  • ehdottamamme toimenpiteet ​
  • aikataulun ​
  • suuntaa antavan budjetin.​

Sparrauksemme ei sido teitä mihinkään, mutta se antaa teille kättä pidempää myös sen päätöksen tekemiseen, haluatteko ulkoistaa markkinointinne tai osan toimenpiteistä. 

Huomaa, että digitaalinen markkinointi tarkoittaa kaikkea sähköisissä kanavissa tapahtuvaa viestintää. Tähän lukeutuvat verkkosivustot, sosiaaliset mediat, hakukoneet (Google), sähköiset tiedotteet, uutiskirjeet jne.​

Kartoituskysely Alihankintamessuihin osallistuville

"*" näyttää pakolliset kentät

Nykytila

Toiveet digimarkkinoinnin keinoihin liittyen

Mitä haluatte saada aikaiseksi?

Aikataulut ja resurssit