Kalleinta on sisältö,
joka ei tavoita yleisöään!

ALOITA TÄSTÄ!

Tehokas jakelu tavoittaa asiakkaat

Mikään ei turhauta sisällöntuottajaa enemmän kuin lukematta jääneet markkinointiviestit. Yrityksen markkinointiresursseista tulisikin käyttää suurin osa tehokkaaseen jakeluun, muuten firman blogeja ja  somea seuraa ainoastaan yrityksen oma henkilökunta. Valjasta siis some jakelemaan viestiäsi, lähetä aktiivisesti uutiskirjeitä maailmalle ja pidä huoli, että Google löytää verkkosivusi.

Hyödyt

  1. Löydät asiakkaasi
  2. Saat lisää liikennettä verkkosivuillesi.
  3. Oikein tehty jakelu (Reach) takaa sen, että alat saada liidejä verkosta!

LATAA ILMAINEN SOME-OPAS B2B YRITYKSILLE! 

Reach – kohderyhmän tavoittaminen

Onnistunut sisällön jakelu ajaa liikennettä verkkosivuille, sitouttaa kävijöitä ja auttaa tulevia asiakkaita päätöksenteossa. Pelkkä sisällöntuottaminen ilman jakelua on sama kuin suunnittelisi upeat synttäribileet, mutta unohtaisi kutsua vieraat.

Ilmainen sisällön jakelu. Ehdottomasti tehokkain ilmainen jakelukanava on onnistunut hakukoneoptimointi, eli se, että haluttu sisältö löytyy hakukoneesta asiakkaiden käyttämillä avainsanoilla. Sähköpostimarkkinointi kuuluu myös ilmaisiin jakelukanaviin, vaikka itse työkalut saattavatkin olla maksullisia.

Maksullinen sisällön jakelu. Maksetussa mainonnassa on se erityinen etu, että näissä kanavissa pystytään kohdentamaan jakelua ilmaisia kanavia huomattavasti tarkemmin. Tyypillisimmät maksulliset jakelukanavat ovat hakukonemainonta (Suomessa suosituin Google Ads) sekä some-kanavat kuten Facebook, LinkedIn, Twitter ja Instagram. Maksullisen jakelun huono puoli on se, että sen käyttö maksaakin sitten jatkuvasti. Tästä johtuen on hyvä ensi kokeilla pienemmällä budjetilla eri kanavia (sometestit) ja kohderyhmiä kuin rysäyttää isolla rahalla kaikkiin kanaviin kerralla. Eri jakelukanavat tarjoavat erinomaista dataa siitä, mitkä sisällöt saavat eniten sitoutumista aikaiseksi.

 

LATAA ILMAINEN SOME-OPAS B2B-YRITYKSILLE
LUNASTA ILMAINEN MARKKINOINNIN TASONNOSTO!

Miten me se tehdään?

1

Hakukone haltuun! Teemme avainsana-analyysin sekä nykytilakatsauksen, jonka perusteella teemme ehdotuksen hakukoneoptimoinnin toimenpiteistä ja Google Ads:n hyödyntämisestä.

2

Somestrategia kiteyttää sen, missä viestitään mitä ja kenelle?

3

Sometestit auttavat löytämään ne kanavat, jotka tuovat verkkosivuille laadukkainta liikennettä.

4

Tavoitteet ohjaavat jakelua jatkuvasti.

VINKKEJÄ JAKELUUN!

Verkkiksen asiakkaat menestyvät

Referenssi Wind Controller Olemassa olevan asiakkuuden kehitys
Saatiin yli 220% lisää kävijöitä verkkokauppaan orgaanisen liikenteen kautta!
ESKO JANATUINEN verkkokauppapäällikkö, Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus

HANKI ENEMMÄN NÄKYVYYTTÄ JA LIIDEJÄ

NOSTA MARKKINOINTISI TASOA VÄLITTÖMÄSTI!

Lunasta veloitukseton 35 minuutin mittainen digimarkkinoinnin konsultointi ja nykytila-analyysi. Saat konkreettisen asiantuntijanäkemyksen, joka auttaa taatusti nostamaan digimarkkinointisi tasoa!

B2B-yrityksille sopiva konsultointi ja digianalyysi auttavat kehittämään yrityksesi digimarkkinointia tehokkaammaksi ja kokonaisvaltaisemmaksi.

Johtava ajatuksemme on: ”Enemmän näkyvyyttä, enemmän liidejä!

Digiasiantuntijamme käyvät kanssasi analyysin toimenpide-ehdotuksineen läpi 35 minuutin mittaisen etäkonsultoinnin aikana.

ALOITA TÄSTÄ!