4 kriittistä askelta liidien triplaamiseen

7 pahinta Virhettä, Joita Yritykset Tekevät Markkinoinnissaan. Sorrutaanko teilläkin näihin?

E-kirjassa kuvattu markkinointimalli ratkaisee seuraavanlaisia ongelmia:

  • Ette oikeastaan tiedä, kenelle myytte (kaikkea kaikille mahdollisille, ei ole oikea vastaus).
  • Kuka on unelma-asiakkaanne ja mitä hän AJATTELEE.
  • Käytätte aikaa somepäivityksiin, joista tykkäävät vain äiti ja muut lähisukulaiset.
  • Lähetätte uutiskirjeitä, kun muistatte, ja avausprosentti alkaa ykkösellä (eikä se ole 100%).
  • Verkkosivut eivät ole ajan tasalla, eivätkä myyjät kehtaa käyttää niitä myyntitilanteissa.
  • Tuhlaatte rahaa mainontaan, joka ei tuo mitattavia tuloksia (eli niitä kovasti kaivattuja liidejä).
  • Kukaan ei ole varma, mikä on kokonaisbudjetti ja mitä siltä rahamäärältä voi odottaa tuloksiksi.

Verkkoasemalta on tullut hyviä ideoita tähänkin asti, joten luotamme tässäkin heidän asiantuntemukseensa. Yhteistyömme on ollut meille opettelua, mutta kun teemme niin kuin Verkkoaseman asiantuntijat käskevät, niin kaikki menee varmasti hyvin. 🙂

Ville Ritakorpi, myyntijohtaja, Promeco