Blogi|Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Facebook-mainonta: Lisää liikennettä ja myyntiä!

Miksi yrityksesi kannattaisi mainostaa Facebookissa?

72 % suomalaisista käyttää Facebookia ja heistä jopa 82 % käyttää sitä vähintään kerran päivässä. Potentiaali tavoittaa tulevat asiakkaasi Facebook-mainonnan avulla onkin valtava! Erinomaisten kohdentamismahdollisuuksien ansiosta yrityksillä on Facebook-mainonnan avulla mahdollisuus saada viestinsä näkymään oikeille ihmisille oikeaan aikaan. Erilaisia mainosmuotoja, sisältöjä ja kohdennustapoja hyödyntämällä yrityksesi tunnettuus ja verkkosivujesi liikenteen määrä kasvavat sekä saat lisää liidejä myyntisuppiloosi kustannustehokkaasti.

Facebook-mainonnan Hyödyt:

  1. Unohda hakuammunta
    Facebookissa pystyt erinomaisten kohdentamismahdollisuuksien ansiosta tavoittamaan juuri oikeat ihmiset.
  2. Oikeiden ihmisten tavoittamisen ei tarvitse maksaa maltaita
    Facebookissa tavoitat heidät kustannustehokkaasti.
  3. Kasvata yrityksesi tunnettuutta Facebookissa
    Oli kyse sitten potentiaalisista asiakkaista tai työntekijöistä.
  4. Palauta verkkosivuvierailijat sisältöjesi pariin Facebookin uudelleenmarkkinoinnin avulla

Tehokas Facebook-mainonta tavoittaa massoja

Markkinointi Facebookissa on tehokasta, jos teet sitä oikein. Sen lisäksi, että sinun täytyy osata määritellä kohdeyleisösi ja viestisi, vaatii itse mainostyökalun opettelu aikaa ja vaivaa. Unohtamatta kampanjoiden optimointia ja tulosten seuraamista. Mikä toimii ja mikä ei? Miten mainontaa kannattaa jatkossa kehittää? Mitkä sisällöt sitouttavat parhaiten?

Jos ajattelet, ettei B2B-yritys voi tavoittaa Facebookista uusia asiakkaita, niin huomioi, että jokainen on myös yksityishenkilö. Ja useimmat katselevat Facebook-sisältöä myös bisnesnäkökulmasta.

Työnantajamielikuvaa rakentamaan

Facebookia ja sen sisarta Instagramia voi käyttää monella tapaa saman työkalun kautta yrityksen hyödyksi. Yksi merkittävimmistä, pidemmälle tulevaisuuttakin ajatellen, on työnantajamielikuvan rakentaminen. Rekrytointitarpeen osuessa kohdalle, jo tehty someläsnäolo on pedannut tilannetta valmiiksi. Potentiaalinen uusi työntekijäsi tarkkailee sinua. Usko pois. Facebook- ja Instagram-mainonnan tehtävänä kerätä hedelmät. Enää ei tarvitse maksettuna mainontana selittää ja vakuutella vaan ohjata, koska olet jo tehnyt tehtäväsi yrityksesi tulevaisuuden tekijöitä varten.

oletko lukenut nämä?

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

YouTube-mainonta 

Hyödynnä Youtube-mainontaa tarinasi jakamisessa maailman suosituimmassa videopalvelussa Hyödynnä Youtube-mainontaa tarinasi jakamisessa maailman suosituimmassa videopalvelussa Vaikka YouTube-mainonta tuottaa tuloksia kustannustehokkaasti, jää se harmillisen usein B2B-yrityksiltä hyödyntämättä.…

Lue lisää

Panu ja TuomasBlogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

WordPress verkkosivujen moottorina 

Verkkosivujen päivittäminen on helppoa ja mukavaa Rakennamme verkkosivut alusta lähtien asiakkaan tarpeiden mukaan. Koodaamme oman teeman jokaiselle verkkosivustolle. Teema sisältää verkkosivujen ulkoasun, jolloin sivujen päivittäjät…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Video on vakuuttamisen kuningas 

Kiinnitä huomiota, sytytä asiakkaasi aistit  Video on muutakin kuin verkkosivuston mukava lisä yrityksesi viestinnässä. Videon avulla rakennat luottamusta, kasvatat brändipääomaa ja annat lisäarvoa asiakkaallesi. Informatiivisuus saa…

Lue lisää

Riikka, Tiina ja Laura.

MILLAISEN MUUTOKSEN SINÄ HALUAT SAADA AIKAISEKSI? 

Oletko valmis kasvattamaan myyntiäsi? Ota yhteyttä ja aloitetaan yhdessä muutos, joka näkyy tuloksissasi. 

”Muutos markkinoinnilla” on periaate, joka ohjaa kaikkea tekemistämme. Meidän kanssamme se tarkoittaa konkreettisia toimia ja mitattavia tuloksia – ei pelkkiä lupauksia.