Kädenlämmintä vai tulikuumaa?

Lenkkipolulta löytyy tänään neljä lääkettä B2B-yritysten somevaivoihin!
B2B-yritysten somekanavien valloitus jää usein pelkäksi yritykseksi, sillä taustalta puuttuu joko osaaminen, tai halu ja kyky luoda kiinnostavaa sisältöä, joka tuottaa tuloksia.
Kädenlämmintä vai tulikuumaa?
Lenkkipolulta löytyy tänään neljä lääkettä B2B-yritysten somevaivoihin!
Satsaa sisältöön
Kädenlämpö on leipoessa kiva juttu, mutta tekstiä tuottaessa sisältö vastaa lähinnä puhelinluetteloa, jos inspiraatio on löytynyt taikinakulhon lämpötilasta.
Puhu asiakasta kiinnostavista teemoista
Työasiat tulee jätettyä työpaikalle ja vapaa-ajalla somessa haluaa keskittyä muihin kuin ammattijargonia viliseviin päivityksiin. Puhuttele siis asiakasta tavalla, joka kiinnittää huomion!
Äläkä vieläkään puhu vain itsestäsi
Jos on pakko nostaa tuote jalustalle, älä listaa kaikkia hienoja ominaisuuksia, vaan kerro ratkaisustasi hyöty edellä!
Laita euroja pöytään!
Olethan jo maksanut sisällöntuotannosta ja ”postailusta”, joten miksi näyttäisit sitä vain muutamille?