Video|Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Kädenlämmintä vai tulikuumaa?

Tiina ja Riikka.

Lenkkipolulta löytyy tänään neljä lääkettä B2B-yritysten somevaivoihin!

B2B-yritysten somekanavien valloitus jää usein pelkäksi yritykseksi, sillä taustalta puuttuu joko osaaminen, tai halu ja kyky luoda kiinnostavaa sisältöä, joka tuottaa tuloksia.

1

Satsaa sisältöön

Kädenlämpö on leipoessa kiva juttu, mutta tekstiä tuottaessa sisältö vastaa lähinnä puhelinluetteloa, jos inspiraatio on löytynyt taikinakulhon lämpötilasta.

2

Puhu asiakasta kiinnostavista teemoista

Työasiat tulee jätettyä työpaikalle ja vapaa-ajalla somessa haluaa keskittyä muihin kuin ammattijargonia viliseviin päivityksiin. Puhuttele siis asiakasta tavalla, joka kiinnittää huomion!

3

Äläkä vieläkään puhu vain itsestäsi

Jos on pakko nostaa tuote jalustalle, älä listaa kaikkia hienoja ominaisuuksia, vaan kerro ratkaisustasi hyöty edellä!

4

Laita euroja pöytään!

Olethan jo maksanut sisällöntuotannosta ja ”postailusta”, joten miksi näyttäisit sitä vain muutamille?