Blogi|Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Lisäarvosisällöt

Tuota asiakkaalle lisäarvoa ja kasvata kiitollisuudenvelkaa 

B2B-yritysten tekemä liiketoiminta on yleensä pitkäntähtäimen bisnestä. Investoinnit ovat kalliita ja ostoprosessit pitkiä. Olennaista on siis pystyä rakentamaan luottamusta tulevaan asiakkaaseen pitkällä tähtäimellä, jotta yhteistyösopimuksen on mahdollista syntyä. Perinteisen myyntityön lisäksi myös verkkosivut voidaan valjastaa luottamuksen rakentamiseen. 

Rakenna luottamusta, auta asiakasta 

  1. Ymmärrä asiakastasi.
  2. Unohda tuputtaminen ja suoramyynti.
  3. Keskity verkkosivuillasi asiakkaan näkökulmaan. Unohda ”Pyydä tarjous!”-mölinät.
  4. Tuota verkkosivuille lisäarvosisältöä, jonka ainoa tavoite on auttaa tulevaa asiakastasi.

Mitkä ihmeen lisäarvosisällöt? 

Lisäarvosisältö tarkoittaa sisältöformaattia, jonka tavoitteena EI ole esitellä yrityksen toimintaa / organisaatiota / tuotteita / palveluita. Sen ainoa tarkoitus on auttaa asiakasta. Periaatteessa lisäarvosisältöön ladataan yrityksen avainasiantuntijuutta, niin paljon, ettei lukija voi olla kuin kiitollinen saamastaan veloituksettomasta avusta. 

Lisäarvosisällöt voivat olla: 

  • oppaita 
  • webinaareja 
  • case-esimerkkejä 
  • valmiita dokumenttipohjia 
  • työkirjoja. 

oletko lukenut nämä?

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

YouTube-mainonta 

Hyödynnä Youtube-mainontaa tarinasi jakamisessa maailman suosituimmassa videopalvelussa Hyödynnä Youtube-mainontaa tarinasi jakamisessa maailman suosituimmassa videopalvelussa Vaikka YouTube-mainonta tuottaa tuloksia kustannustehokkaasti, jää se harmillisen usein B2B-yrityksiltä hyödyntämättä.…

Lue lisää

Panu ja TuomasBlogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

WordPress verkkosivujen moottorina 

Verkkosivujen päivittäminen on helppoa ja mukavaa Rakennamme verkkosivut alusta lähtien asiakkaan tarpeiden mukaan. Koodaamme oman teeman jokaiselle verkkosivustolle. Teema sisältää verkkosivujen ulkoasun, jolloin sivujen päivittäjät…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Video on vakuuttamisen kuningas 

Kiinnitä huomiota, sytytä asiakkaasi aistit  Video on muutakin kuin verkkosivuston mukava lisä yrityksesi viestinnässä. Videon avulla rakennat luottamusta, kasvatat brändipääomaa ja annat lisäarvoa asiakkaallesi. Informatiivisuus saa…

Lue lisää

Riikka, Tiina ja Laura.

MILLAISEN MUUTOKSEN SINÄ HALUAT SAADA AIKAISEKSI? 

Oletko valmis kasvattamaan myyntiäsi? Ota yhteyttä ja aloitetaan yhdessä muutos, joka näkyy tuloksissasi. 

”Muutos markkinoinnilla” on periaate, joka ohjaa kaikkea tekemistämme. Meidän kanssamme se tarkoittaa konkreettisia toimia ja mitattavia tuloksia – ei pelkkiä lupauksia.