Blogi|Yleinen

Markkinoinnilla konkreettista liiketoimintahyötyä 

Riikka ja Tiina.

Verkkoasema on saanut Excellence in Customer Relations 2025 (ECR) -laatusertifioinnin. 

Tunnustus myönnetään toimistoille, jotka osoittavat poikkeuksellista kykyä rakentaa ja ylläpitää vahvoja asiakassuhteita. Lisäksi olimme kolmatta kertaa peräkkäin Vuoden Toimisto -kilpailun finaalissa, josta kiitos kuuluu asiakkaillemme. 

Erinomaista asiakastyytyväisyyttä  

ECR-sertifiointi perustuu Regin toteuttamaan asiakastutkimukseen, jossa Verkkoasema saavutti asiakastyytyväisyysindeksin yli 8,0 sekä NPS-arvon yli 50. Tulokset kertovat vahvasta sitoutumisestamme asiakkuuksiin ja halustamme tuottaa konkreettista arvoa – ei vain markkinoinnin mittareilla, vaan asiakkaidemme liiketoiminnassa. 

Vuoden Toimisto -raportti vahvisti asiakkaidemme luottamuksen 

Kilpailun raportti nosti esiin useita osa-alueita, joissa loistimme: 

Korkeimmat arvosanat: 

  • Sitoutuneisuus 
  • Digitaalinen osaaminen 
  • Toimitusvarmuus 

Eniten parantuneet osa-alueet: 

  • Koettu liiketoimintahyöty 
  • Sitoutuneisuus 
  • Strateginen osaaminen 

Asiakkaamme ovat kiittäneet erityisesti kykyämme kuunnella, reagoida ja toimittaa tuloksia sovitussa aikataulussa. Digitaalinen osaaminen nähtiin vahvana valttinamme, ja projektihallinnan sujuvuus keräsi kiitosta sekä numeerisissa arvioissa että avoimessa palautteessa. 

Asiakkaamme kokevat saavansa meiltä aidosti hyötyä liiketoimintaansa. Tähän on vaikuttanut muun muassa raportoinnin kehittäminen, säännölliset tavoitekeskustelut sekä entistä vahvempi yhteistyömalli. 

Tiina ja Riikka

Tuloksia, ei turhaa sanahelinää   

Meille tärkeintä on, että asiakas kokee saavansa yhteistyöstä aidosti liiketoimintahyötyä – ja tässä olemme onnistuneet erityisen hyvin. Koetun liiketoimintahyödyn parantuminen oli selkeästi esiin noussut kehityskohde, jonka rinnalla myös yhteistyön arviointi ja strateginen osaaminen ovat kasvaneet. 

Erityisen ilahduttavaa oli, että kaikki palvelukohtaiset arviot olivat tasolla 9–10, ja näissä päihitimme jopa toimialan keskiarvot. 

Kehittämistä 

Vaikka tulokset ovat huippuluokkaa, kehitystyö jatkuu. Erityisesti panostamme jatkossa: 

  • asiakastoimialojen syvempään ymmärtämiseen 
  • loppuasiakkaiden ja kohderyhmien tuntemukseen

Kiitos asiakkaillemme – menestys tuotetaan yhdessä 

Haluamme kiittää asiakkaitamme luottamuksesta ja yhteistyöstä. Tämä tunnustus ei olisi mahdollinen ilman asiakkaitamme, jotka luottavat meihin ja haastavat meitä kehittymään. 

Jatkamme työtä sen eteen, että markkinointi olisi mahdollisimman mutkatonta ja tuottaisi näkyviä tuloksia – asiakkaidemme tavoitteet ohjenuoranamme.

oletko lukenut nämä?

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

YouTube-mainonta 

Hyödynnä Youtube-mainontaa tarinasi jakamisessa maailman suosituimmassa videopalvelussa Hyödynnä Youtube-mainontaa tarinasi jakamisessa maailman suosituimmassa videopalvelussa Vaikka YouTube-mainonta tuottaa tuloksia kustannustehokkaasti, jää se harmillisen usein B2B-yrityksiltä hyödyntämättä.…

Lue lisää

Panu ja TuomasBlogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

WordPress verkkosivujen moottorina 

Verkkosivujen päivittäminen on helppoa ja mukavaa Rakennamme verkkosivut alusta lähtien asiakkaan tarpeiden mukaan. Koodaamme oman teeman jokaiselle verkkosivustolle. Teema sisältää verkkosivujen ulkoasun, jolloin sivujen päivittäjät…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Video on vakuuttamisen kuningas 

Kiinnitä huomiota, sytytä asiakkaasi aistit  Video on muutakin kuin verkkosivuston mukava lisä yrityksesi viestinnässä. Videon avulla rakennat luottamusta, kasvatat brändipääomaa ja annat lisäarvoa asiakkaallesi. Informatiivisuus saa…

Lue lisää