Video|Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Miten muuttaa verkkosivukävijät liideiksi? 

Monet yritykset kohtaavat haasteen, jossa verkkosivuille saadaan kävijöitä, mutta nämä eivät muutu liideiksi eli potentiaalisiksi asiakkaiksi. Tämä ongelma voidaan ratkaista strategisella lähestymistavalla, joka keskittyy unelma-asiakkaan tunnistamiseen, huomion herättämiseen, lisäarvon tarjoamiseen ja houkuttelevan ehdotuksen tekemiseen. 

UHLE-malli apuna 

U

Unelma-asiakas

Tunne asiakkaasi. Määrittele unelma-asiakasprofiili ennen sisällöntuotantoa, jotta viestintä kääntyy yrityslähtöisestä asiakaslähtöiseksi. 

H

Huomio!

Uskalla herättää huomio! Onnistuneen mainonnan tärkein asia on puhutella kohderyhmää siten, että he pysähtyvät viestisi äärelle. 

L

Lisäarvo

Unohda itsestäsi puhuminen, tuota arvoa. Tarjoa asiakkaalle hyödyllistä sisältöä, kuten oppaita, webinaareja tai videoita, joiden saamiseksi kävijä antaa oman sähköpostiosoitteensa. 

E

Ehdotus

Tee houkutteleva kaupallinen ehdotus. Tarjoa esimerkiksi veloituksetonta konsultointia, mutta toteuta se heti, ettei liidin lämmitys mene hukkaan ja kohteen kiinnostus yritystäsi kohtaan sammu. 

oletko lukenut nämä?

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Uutiskirjeitämme ei avata – mikä neuvoksi? 

Uutiskirjeet ovat tehokas tapa pitää yhteyttä asiakkaisiin ja rakentaa pitkäaikaisia suhteita. Jos uutiskirjeitä ei kuitenkaan avata, niiden potentiaali jää hyödyntämättä. Tässä artikkelissa käymme läpi neljä…

Lue lisää

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Miten saada näkyvyyttä 0 € budjetilla?

Monet yritykset kohtaavat tilanteen, jossa markkinointibudjetti on pieni tai olematon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että näkyvyyden saavuttaminen olisi mahdotonta. Digitaalisissa kanavissa voi tehdä paljon ilman…

Lue lisää