Valmennus|Myynnin kasvattaminen

Moderni markkinointi B2B-yrityksille

Tiina ja Riikka

Valloillaan oleva digiaika ja asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos aiheuttaa myllerrystä yrityksille niin markkinoinnissa, myynnissä kuin asiakkaan palvelemisessakin. Jotta yrityksen markkinointi olisi tuloksellista, tulee markkinoinnin kokonaisuuden olla hallinnassa.

Kokosimme tälle sivulle timanttisia vinkkejä jokaiselle B2B-yritykselle, joiden avulla moderni markkinointi on helppo ottaa haltuun, joko itse tai ulkoistamalla. Lataa tältä sivulta löytyvät ilmaiset oppaamme ja aloita modernin markkinoinnin toteuttaminen jo tänään!

Näin viet yrityksesi ja itsesi someen!

Moderni myynti ja markkinointi perustuu luottamuksen rakentamiseen. Some onkin loistava paikka rakentaa brändiä, lisätä myyntiä sekä saada mielipiteet kuuluviin. Some-kanavia on pilvin pimein, mutta käytetyimpiä ovat Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram ja Twitter.

Facebook on Suomen suosituin some-kanava ja sen yhtenä parhaimpana etuna on markkinoinnin kohdentaminen tarkasti määritellyille kohderyhmille. LinkedInistä tavoittaa puolestaan todella hyvin B2B-yritysten päättäjiä ja se toimii erinomaisesti myös rekrytointikanavana.

Mitä B2B-yrityksen verkkosivuilla on tekemistä modernin markkinoinnin kanssa?

Verkkosivut ovat yrityksen ”kotipesä” ja paikka, jossa yrityksellä on mahdollisuus kertoa omasta osaamisestaan. Asiakkaan näkövinkkelistä uskottava ja toimiva verkkosivu on ensiarvoisen tärkeä, sillä se kertoo asiakkaalle millaista hyötyä tai lisäarvoa yrityksellä on tarjota.

Tyypillisesti verkkosivujen uusiminen tehdään yrityksissä 2-4 vuoden välein. Usein verkkosivu-uudistukselta odotetaan maata mullistavaa lopputulosta, vaikka uusimiseen suhtaudutaan turhan huolettomasti eikä siihen panosteta tarpeeksi.

Aseta tavoitteet korkealle ja onnistu verkkosivu-uudistuksessa seuraamalla ilmaisen oppaamme askelmerkkejä. Nyt se on vain Sinusta kiinni, lataa ilmainen opas tästä!

oletko lukenut nämä?

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

YouTube-mainonta 

Hyödynnä Youtube-mainontaa tarinasi jakamisessa maailman suosituimmassa videopalvelussa Hyödynnä Youtube-mainontaa tarinasi jakamisessa maailman suosituimmassa videopalvelussa Vaikka YouTube-mainonta tuottaa tuloksia kustannustehokkaasti, jää se harmillisen usein B2B-yrityksiltä hyödyntämättä.…

Lue lisää

Panu ja TuomasBlogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

WordPress verkkosivujen moottorina 

Verkkosivujen päivittäminen on helppoa ja mukavaa Rakennamme verkkosivut alusta lähtien asiakkaan tarpeiden mukaan. Koodaamme oman teeman jokaiselle verkkosivustolle. Teema sisältää verkkosivujen ulkoasun, jolloin sivujen päivittäjät…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Video on vakuuttamisen kuningas 

Kiinnitä huomiota, sytytä asiakkaasi aistit  Video on muutakin kuin verkkosivuston mukava lisä yrityksesi viestinnässä. Videon avulla rakennat luottamusta, kasvatat brändipääomaa ja annat lisäarvoa asiakkaallesi. Informatiivisuus saa…

Lue lisää