Podcast|Ihan Diginä

Näin REANE-malli tehostaa digimarkkinoinnin strategiaa

Miten rakentaa tehokas ja tuloksellinen digimarkkinoinnin strategia? Tässä Ihan Diginä -podcastin jaksossa kädään läpi REANE-malli, joka auttaa yrityksiä systematisoimaan digimarkkinointia ja keskittymään tärkeimpiin toimenpiteisiin.  

Mallin hyödyt ja yleiset sudenkuopat

REANE-malli tuo selkeyttä ja järjestelmällisyyttä digimarkkinointiin:

  1. Selkeä tehtävälista: Malli toimii konkreettisena suunnitelmana siitä, mitä pitää tehdä ja missä järjestyksessä.
  2. Yksittäisten toimenpiteiden yhteensovittaminen: Auttaa yhdistämään erilaiset kampanjat ja sisällöt yhdeksi saumattomaksi poluksi.
  3. Pitkäjänteisyys: Varmistaa, että digimarkkinoinnin tavoitteet saavutetaan myös pitkissä B2B-myyntisykleissä.

Yleinen virhe on keskittyä vain Reach-vaiheeseen, kuten mainontaan, ja unohtaa Engage-, Activate- ja Nurture-vaiheet, jotka ovat ratkaisevia liidien muuttamisessa kaupoiksi.

oletko lukenut nämä?

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Uutiskirjeitämme ei avata – mikä neuvoksi? 

Uutiskirjeet ovat tehokas tapa pitää yhteyttä asiakkaisiin ja rakentaa pitkäaikaisia suhteita. Jos uutiskirjeitä ei kuitenkaan avata, niiden potentiaali jää hyödyntämättä. Tässä artikkelissa käymme läpi neljä…

Lue lisää

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Miten muuttaa verkkosivukävijät liideiksi? 

Monet yritykset kohtaavat haasteen, jossa verkkosivuille saadaan kävijöitä, mutta nämä eivät muutu liideiksi eli potentiaalisiksi asiakkaiksi. Tämä ongelma voidaan ratkaista strategisella lähestymistavalla, joka keskittyy unelma-asiakkaan…

Lue lisää