Blogi|Yleinen

Verkkis ylsi Vuoden toimisto 2023 finaaliin

Asiakkaidemme antaman palautteen perusteella olemme ansainneet paikan arvostetun markkinointitoimistotutkimuksen finaalissa! Jo useamman vuoden ajan olemme panostaneet strategiamme mukaisesti asiantuntijuuden kehittämisen rinnalla asiakaskokemuksen parantamiseen ja nyt se työ kantaa hedelmää.

KOLME PALVELUALUETTA

Tuorein muutos Verkkiksellä tapahtui vuoden vaihtuessa, kun toimintamme jakautui kolmeen eri palvelualueeseen. Tavoitteena on jatkaa selkeämmin valitsemallamme strategialla:

  1. Asiakkaamme saavat entistä osaavampaa asiantuntijapalvelua kolmeen tarpeeseen liittyen: proaktiivinen markkinointi, verkkosivujen kehittäminen & uudistus ja prosessien digitalisointi
  2. Palvelualuejako mahdollistaa tuotteistamisen ja palvelualuekohtaisesti räätälöidyt prosessit.

Asiakkaillehan tämä tarkoittaa kokonaisuudessaan helpompaa ostamista ja ketteriä sekä tuloksellisia projekteja.