Blogi|Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Verkkosivujen voima

Onko teillä tervetuloa- vai tervemenoa-saitti?  

Sisällöltään toimivat verkkosivut ovat yrityksen digimarkkinoinnin kotipesä, jossa parhaimmillaan vierailija tuntee itsensä vastaanotetuksi ja hänen on helppo samaistua sisältöön.   

Vaikuttava, kehottein ohjaava sisältö ja esteetön käytettävyys opastavat asiakastasi halutulla ja palkitsevalla tavalla. Vieras muuttuu lämmitetyksi liidiksi.   

Myynnin työnä on jatkaa siitä, minkä verkkosivuston sisältö ja ostopolku ovat pedanneet: saattaa yritykseesi myönteisesti suhtautuva vierailija kaupalliseen yhteistyöhön.  

Tiedäthän tunteen, kun käyt yrityksen verkkosivuilla, ja sekuntien päästä menet takaisin hakutuloksiin. Ei taida kohdalle osuva somemainontakaan enää kääntää päätäsi. Voit vain todeta, että siinä ovat menneet hukkaan investoinnit sekä verkkosivuun että markkinointiin.  

Mikä on asiakashankintasi takaisinmaksuaika?  

Verkkosivusto on investointi, ja yleisön sinne saamiseksi täytyy nähdä vaivaa. Myyjän tai ulkopuolisen tahon kylmäsoitteluun käyttämä aika on arvokasta ja myyntiprosessi pitkä.   

Toimiva verkkosivusto säästää rahaa ja henkilöresursseja olennaisempaan, kun 24/7- kotipesä antaa asiakkaallesi tarvittavaa informaatiota, herättää kiinnostusta ja rakentaa luottamusta aina yhteydenottoon saakka. Voitko kuvitella yhtäkään syytä olla tekemättä globaalin julkisivusi sisältöä suunnitellusti ja tulokseen tähdäten?  

Laadukkaalla verkkosivustolla on laadukkaita kävijöitä:  

  • Sisältö puhuttelee juuri oikeaa kohdeyleisöä,  
  • Kävijä selaa useampia ja juuri haluttuja sivuja.  
  • Sivusto tuottaa kohderyhmäsi yhteydenottoja.  
  • Myyjä pääsee suoraan vaiheeseen B, ja säästää kylmäluukutukselta aikansa  myyntineuvotteluihin.  

Auta asiakasta  

Ensimmäiset sekunnit ratkaisevat, sillä sivustolla kävijä on vakuutettava heti. Siksi verkkosivuston ydinviesti on kaikki kaikessa, jotta kävijä viihtyisi verkkosivuillasi seuraavatkin sekunnit. Ydinviestiä pönkittävät otsikoinnit, referenssisisällöt, osuva kuvamaailma, bullet point-listat: kiireisellekin mobiiliselaajalla tulee yleiskuva yrityksestä. Silmäilevän lukemisen jälkeen voit vasta odottaa vieraan pysähtymistä ja paneutumista asiasisältöön sekä siirtymiseen kävijäpolulla eteenpäin, joko heti tai muistijäljen saattamana myöhemmin. Sivustosi tehtävä on auttaa asiakastasi omaksumaan tuottamanne asiakashyöty, tarjonta ja toimintapa. Niitä hän etsii, mutta vakuutteluaikaa ei ole paljon. Saamasi aika kannattaa käyttää oikein.  

Näin saat herätettyä huomiota ja luottamusta:  

  • Jätä oma persoonallinen muistijälki kävijälle – se ei tapahdu kopioimalla kilpailijan viestintää!  
  • Vahvuuksillesi on sitoutuvia ostajia, kun muutat ne viestinnässä asiakashyödyksi.  
  • Satsaa näihin: mielenkiintoinen sisältötyyli, silmäiltävyys, sivuston helppokäyttöisyys.  
  • Rikasta sisältöä asiakassitaateilla, infograafeille, kuvilla, videoilla, blogilla, ladattavilla materiaaleilla.  
  • Ohjaa kävijää kävijäpolulla: muista kehotteet ja jäljen jättämisen mahdollisuudet.  
  • Verkkosivusto ei ole koskaan valmis, sen pitää kehittyä ja reagoida saadun datan, markkinoiden ja yrityksen toiminnan muutosten mukaan.  

oletko lukenut nämä?

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

YouTube-mainonta 

Hyödynnä Youtube-mainontaa tarinasi jakamisessa maailman suosituimmassa videopalvelussa Hyödynnä Youtube-mainontaa tarinasi jakamisessa maailman suosituimmassa videopalvelussa Vaikka YouTube-mainonta tuottaa tuloksia kustannustehokkaasti, jää se harmillisen usein B2B-yrityksiltä hyödyntämättä.…

Lue lisää

Panu ja TuomasBlogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

WordPress verkkosivujen moottorina 

Verkkosivujen päivittäminen on helppoa ja mukavaa Rakennamme verkkosivut alusta lähtien asiakkaan tarpeiden mukaan. Koodaamme oman teeman jokaiselle verkkosivustolle. Teema sisältää verkkosivujen ulkoasun, jolloin sivujen päivittäjät…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Video on vakuuttamisen kuningas 

Kiinnitä huomiota, sytytä asiakkaasi aistit  Video on muutakin kuin verkkosivuston mukava lisä yrityksesi viestinnässä. Videon avulla rakennat luottamusta, kasvatat brändipääomaa ja annat lisäarvoa asiakkaallesi. Informatiivisuus saa…

Lue lisää

Riikka, Tiina ja Laura.

MILLAISEN MUUTOKSEN SINÄ HALUAT SAADA AIKAISEKSI? 

Oletko valmis kasvattamaan myyntiäsi? Ota yhteyttä ja aloitetaan yhdessä muutos, joka näkyy tuloksissasi. 

”Muutos markkinoinnilla” on periaate, joka ohjaa kaikkea tekemistämme. Meidän kanssamme se tarkoittaa konkreettisia toimia ja mitattavia tuloksia – ei pelkkiä lupauksia.