Verkkoasema

Huomispäivän asiakkaasi ovat tänään verkossa.

 

Digitaalinen asiakaskokemus

Tehtävänämme on varmistaa, että asiakkaasi digitaalinen kokemus verkossa
on mahdollisimman positiivinen ennen kuin te edes kohtaatte!

Asiakkaasi etsivät, tutkivat, kartoittavat ja vertailevat verkossa aktiivisesti.

 

Oletko sinä mukana?

Autamme sinua digitaalisen polun eri vaiheissa. Tutustu ratkaisuihimme:

1. Google-palvelut

Miten saat johdateltua asiakkaasi luoksesi? Miten poimit ja hyödynnät kauppaan johtavat liidit?

2. Verkkopalvelut

Miten tarjoat tuotteesi asiakkaillesi havainnollisesti, helppokäyttöisesti ja syvällisesti? Miten sitoutat asiakkaasi palveluihisi?

3. Digitaalinen keskustelu

Miten hyödynnät markkinointiautomaatiota parantaaksesi asiakaskokemusta ja samalla lämmität liidit myyjillesi?

4. Tukipalvelut

Miten takaat palveluidesi toimivuuden ja tietoturvan?

 

Ostokäyttäyminen murroksessa

Digitalisaatio on muuttanut kuluttajien ostokäyttäytymistä toimialasta riippumatta. Sinunkin asiakkaallasi on digitaalisessa ympäristössä lukuisia kosketuspintoja, joista hän hakee tuotteistasi ja palveluistasi tietoa, vertailee hintoja, hakee suosituksia, kartoittaa kilpailijoitasi ja pohtii hankintaa eri vertailukohdista jo ennen ensimmäistäkään yhteydenottoa. Hyvä asiakaskokemus syntyy kokonaisuudesta. Se syntyy löydettävyydestä, kiinnostavuudesta ja laadusta.

Kuluttajat ovat tänä päivänä tiedontuottajia, jakelijoita ja kriitikoita, jotka käyttävät digitaalisia kanavia aktiivisesti kaikissa ostoprosessin vaiheissa.

Kohtaamiset verkossa

Jotta yrityksesi kykenee tarjoamaan saumattoman ja myönteisen asiakaskokemuksen, aloita kokonaisuuden hahmottamisesta! Asiakaskokemus syntyy yrityksesi brändistä sekä tuotteiden ja palveluiden tarjoaman muodostamasta kokonaisuudesta. Se kokonaisuus puolestaan muodostuu jokaisesta kohtaamisesta verkossa, jossa asiakkaasi törmää yritykseesi. Yritykselläsi voi siis olla kymmeniä tai jopa satoja digitaalisia kosketuspintoja asiakkaaseen. Kosketuspinnat voivat olla mm. googlenäkyvyys, oma verkkosivusto, sosiaalisen media läsnäolo tai chat-palvelu.

Asiakaskokemus kilpailuetuna

Moni ei ole ehkä tullut ajatelleeksi, että asiakaskokemus alkaa muodostua jo hyvin varhaisessa vaiheessa ennen varsinaista ostopäätöstä. Kokonaisuuden tulee tästä syystä olla hallittu, sillä pahimmillaan asiakas voi saada ristiriitaisia viestejä yrityksestä tai sen tuotteista ja palveluista.

Positiivisia digitaalisia asiakaskokemuksia

Varmistamme, että

  1. olet löydettävissä ja pääset mukaan asiakkaan ostoprosessiin ja vertailuun (näkyvyys hakupalveluissa, kuten Googlessa)
  2. verkkopalvelusi on kiinnostava, informatiivinen, nykyaikainen ja asiakaskontaktiin/kauppaan johdatteleva (nykyaikaiset, mobiilissa toimivat verkkopalvelut)
  3. vierailut verkkosivuillasi muuttuvat käyttökelpoisiksi liideiksi, jotka toivottavasti johtavat kauppaan
Yhteystiedot Tarjouspyyntö Tukipyyntö Tilaa uutiskirje
Jaa tämä sivu