verkkopalvelun testauspaketti

Timanttisiin tuloksiin
markkinointiteknologialla ja -taidolla

#verkkis

Testauspalvelu

Valitettavan usein verkkopalvelun kehittäminen jää kertaluontoiseen projektiin ja asiaan palataan vasta sitten, kun on jälleen budjetoitu aikaa ja rahaa verkkopalvelun kokonaisvaltaiseen uudistamiseen. Tällainen toimintatapa katkaisee verkkopalvelun kehittämisen ja estää organisaatiotasi hyödyntämästä kaikkia verkon mahdollisuuksia. Jos haluat tehdä tuloksia, kehitä verkkopalveluasi systemaattisesti koko ajan. Näin myös verkkopalvelusi käyttöikä kasvaa ja vältyt massiivisimmilta uudistusoperaatioilta.

Koska on ajankohtaista testata verkkopalvelua?

  • Saat negatiivista palautetta verkkopalvelustasi ja sen käytettävyydestä tai huomaat itse puutteita käyttökokemuksessa eri laitteilla ja selaimilla.
  • Et saavuta verkkopalvelullasi odotettuja tuloksia.
  • Verkkopalvelusi ei tue liiketoimintasi tavoitteita.
  • Tunnet, että kilpailijat menevät vauhdilla teistä ohi verkkomarkkinoinnissa.
  • Huomaat kilpailijoillasi tai muissa verkkopalveluissa upeita toiminnollisuuksia, joiden uskot toimivan myös omassa verkkoliiketoiminnassasi.
  • Käynnistät digimarkkinoinnin tai uudistat digimarkkinointiasi.
  • Verkkopalveluasi ei ole päivitetty viimeisen kolmen vuoden aikana.

Testauspaketilla tehoa verkkopalveluun!

Verkkoaseman Testauspaketti VaTest on suunnattu yrityksille, joilla on verkkopalvelu ja halu saada siitä enemmän irti. Testauspaketilla saat asiantuntijan arvion verkkopalvelun toiminnasta, konkreettisia toimenpide-ehdotuksia verkkopalvelun kehittämiseen ja pääset kehitystöissä alkuun. Testauksen jälkeen voit toteuttaa haluamasi toimenpiteet valitsemasi kumppanin kanssa.

VaTest-palvelu voi sisältää:

  • Verkkopalvelun testaus:
    • rikkinäiset linkit
    • kirjoitusvirheet verkkopalvelun sisällössä
    • sivuston latausaika
    • käytettävyyden arviointi eri laitteilla ja selaimilla
    • verkkopalvelun esteettömyys ja saavutettavuus
    • sisältöjen tehokkuuden arviointi
    • hakukonenäkyvyys/digimarkkinoinnin tila
    • hakukoneoptimoinnin esteet
  • Kattava toimenpidesuunnitelma:
    • Mitä tulee korjata?
    • Mitä kannattaisi muuttaa?
    • Mitä asiakas itse voi muuttaa?
    • Vinkkejä sivuston tehostamiseen tavoitteiden saavuttamiseksi.
  • Käytettävyyttä kartoittavan käyttäjätutkimuksen toteuttamisen verkkopalvelussa.

Hinnoittelu

Testauspalvelun hinta määräytyy testattavan sivuston laajuuden mukaan.

VaTest-mini alk. 1 490 € (+ alv)
VaTest-Pro alk. 2 900 € (+ alv)

Ota yhteyttä!

Marketing IT –palvelullamme saat enemmän

Marketing IT-palvelussamme emme keskity kanavaan, vaan tarjoamme asiantuntijatyötä tuntiresurssina. Näin ollen sinun ei tarvitse ostaa erikseen esimerkiksi Google AdWords-kampanjaa, hakukoneoptimointia, SoMe-kampanjointia tai verkkosivuston muutostöitä, vaan kaikki hoituu yhdellä sopimuksella saman toimittajan kautta.

Kun digimarkkinoinnin keinoja niputetaan, myös tulokset paranevat, sillä kokonaisuus otetaan haltuun ja selkeät tavoitteet ohjaavat markkinointitoimenpiteitäsi. MIT-tiimisi koostuu digimarkkinoinnin asiantuntijoista sekä ohjelmistokehittäjistä.

Tutustu MIT-palveluumme!

Blogi14.01.2016
Hakukoneoptimointi ja metatiedot
Blogi11.04.2017
Markkinoinnin automaation kolmikanta
Markkinoinnin automaatio, Verkkosivut
Blogi19.11.2018
Google Analytics pähkinänkuoressa – opi tulkitsemaan analytiikkaa.
Analytiikka, Digitaalinen markkinointi, Laskeutumissivu, Verkkosivut
Blogi15.05.2018
Tavoitteelliset verkkosivut
Analytiikka, Testaus
ReferenssicaseJoensuun Tiedepuisto – yhteistyö laajentunut vuosien myötäIntranet, Räätälöidyt ohjelmistoratkaisut, Verkkosivut
ReferenssicaseBittium – yhteistyötä vuodesta 2000 alkaenGoogle AdWords, Räätälöidyt ohjelmistoratkaisut, Verkkokauppa, Verkkosivut
ReferenssicaseHealth City Finland Oy – Uuden asuinalueen lanseerausVerkkosivut
ReferenssicaseProventia Emission Control Oy – verkkosivustouudistus ja ekstranet VJ6-julkaisujärjestelmälläExtranet, Verkkosivut