
VUODEN TOIMISTO -KILPAILUN KOLMINKERTAINEN FINALISTI!
Vuoden Toimisto -kilpailu on markkinointialan arvostettu tutkimus, jossa palkitaan Suomen parhaat toimistot asiakastyytyväisyyden perusteella.
Verkkoasema on ollut kilpailun finaalissa kolme kertaa peräkkäin. Tämä tunnustus kertoo siitä, että asiakkaamme arvostavat tapaamme tehdä markkinointia – mutkattomasti, tuloksellisesti ja pitkäjänteisesti.




MIHIN ASIAKKAAMME OVAT ERITYISEN TYYTYVÄISIÄ?
Yksi tärkeimmistä syistä osallistua Vuoden Toimisto -kilpailuun on oman toiminnan kehittäminen saadun palautteen avulla.
Kilpailun raportti antaa meille arvokasta tietoa asiakastyytyväisyydestämme sekä koko toimialan tilanteesta.
Vuoden Toimisto -tutkimuksessa olemme saaneet erinomaisia arvioita erityisesti seuraavilla osa-alueilla:
- Digitaalinen osaaminen: 9,16
- Toimitusvarmuus: 9,00
- Sitoutuneisuus: 8,90
Asiakkaamme nostavat esiin lisäksi joustavuuden ja aloitteellisuuden – markkinoinnin ja teknisen osaamisen rinnalla. Erityismaininnan saavat luovuutemme ja projektijohtamisemme, jotka ovat osoittautuneet toimialamme ’best practices’ -esimerkeiksi.
Olemme motivoituneita kehittämään toimintaamme edelleen, jotta voimme ylittää asiakkaidemme odotukset!
Digimarkkinointi on todella oleellista meidän niche-alalla ja relevantit sisällöt ehdottoman tärkeitä. Ilman Verkkistä ei oltaisi näin pitkällä.
Regi Raportti – Vuoden Toimisto 2024-tutkimustulokset
MISTÄ VUODEN TOIMISTO -KILPAILUSSA ON KYSE?
Regi Research & Strategin järjestämä Vuoden Toimisto -kilpailun tutkimus on toteutettu Suomessa jo kymmenkunta kertaa. Tutkimuksessa mitataan markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluita tarjoavien toimistojen asiakastyytyväisyyttä sekä seurataan alan kehitystä vuosittain.
Tutkimukseen vastaavat toimistojen asiakkaina toimivat markkinointipäättäjät, ja vuosittain vastauksia saadaan noin 500. Toimistot, joilla on tyytyväisimmät asiakkaat, palkitaan.
Verkkoasema on ollut finaalissa kolme kertaa peräkkäin vuosina 2023, 2024 ja 2025. Tämän kunnianosoituksen mahdollistavat uskolliset asiakkaamme – kiitos luottamuksestanne!
Tärkein syy osallistua kilpailuun on puolueettoman ja laadullisen asiakaspalautteen kerääminen. Palautteen lisäksi saamme arvokasta tietoa siitä, miten Verkkoasema sijoittuu suhteessa muuhun toimialaan. Tämä data auttaa meitä kehittämään palveluitamme ja vahvistamaan osaamistamme entisestään.
Proaktiivisuus on häikäisevää. Uusia ideoita tuodaan rohkeasti esille ja ne esitetään valmiiksi mietittyinä juuri meille.
Regi Raportti – Vuoden Toimisto 2024-tutkimustulokset
tekemistämme ohjaavat arvot

POSITIIVISUUS
Positiivinen asenne ilahduttaa niin itseä, työkaveria kuin asiakkaitakin. Verkkis on tunnettu mukavan rennosta meiningistä ja iloisista hymyistä.
Yhdessä
Tiivis yhteistyö niin asiakkaan kuin tiimiläistenkin keskenkin mahdollistaa onnistumiset ja uusien ideoiden synnyn. Mukava on tehdä töitä mukavien ihmisten kanssa.
Ammattitaito
Ammattitaitoa vaalitaan ja kehitetään jatkuvasti. Tiimityöskentely mahdollistaa osaamisen siirtämisen myös työkavereille.
Tuloksellisuus
Keskitytään siihen mikä on tärkeää eli asiakkaan tavoittelemiin tuloksiin. Kaikki tekeminen lähtee Verkkiksellä liikkeelle kysymyksestä: “Millaisen muutoksen haluat saada aikaiseksi?”
Miten voimme auttaa?
"*" näyttää pakolliset kentät