fbpx Digitoimisto Verkkoasema Oy: Timanttista digiä, joka tuo tuloksia.
Ulkoista digimarkkinointisi

DIGIMARKKINOINTI MYYNNIN TUKENA
PUREEKO MYYNTIPUHEESI VERKOSSA,
LÖYTÄVÄTKÖ LIIDIT LUOKSESI?

ALOITA TÄSTÄ!

Kampanjoinnista kokonaisuuteen

Markkinoinnin kehittäminen lähtee liiketoiminnan tavoitteista. Tavoitteita eivät ole itsessään toive verkkosivu-uudistuksesta, markkinoinnin automaation käyttöönotosta tai vaikkapa hakukoneoptimoinnin toteutuksesta. Sen sijaan tavoitteita voivat olla:

  1. Oikean kohderyhmän tavoittaminen
  2. Tulevien asiakkaiden houkuttelu ja sitouttaminen
  3. Kävijöiden muuttaminen liideiksi
  4. Liidien hoivaaminen ja kasvattaminen asiakkaiksi
  5. Toiminnan tehostaminen (työajan tehostaminen ja eurojen säästäminen)

 

Me uskomme REANE-malliin (Reach – Engage – Activate – Nurture – Enhance), joka ohjaa työpanoksen ja eurot oikeisiin toimenpiteisiin. Tehokkaimmat keinot, kanavat ja työkalut löytyvät silloin, kun suunta on ensin kirkkaana edessä.

 

Et saa mitä haluat, vaan sen minkä tarvitset

Emme tarjoa yksittäistä somekampanjaa tai yhtä järjestelmää sanoen sen olevan ratkaisu kaikkiin kohtaamiisi haasteisiin. Sen sijaan kartoitamme tavoitteet sekä ongelmakohdat ja rakennamme ratkaisuehdotuksen niihin perustuen. Kahdenkymmenen vuoden kokemuksen suomalla varmuudella uskallamme ottaa vastuun ja tavoitella pelkän kampanjoinnin sijaan tuloksia.

Koska me välitämme sinusta

Vaikka palvelusisältö vaihtelee asiakaskohtaisesti, on toimintatapamme aina sama. Meiltä saat tarvitsemasi ratkaisun palveluna, jonka hinta ei tule sinulle yllätyksenä.

Aloita yhteinen matka tästä. 

Odotamme sinua!

#verkkis

LÖYDÄ ASIAKKAASI

REACH – Tavoita kohderyhmäsi

Missä asiakkaasi viettävät aikaa? Timanttisiin tuloksiin päästään silloin, kun kanavastrategia on tehty taidolla ja tulevat asiakkaat tavoitetaan digitaalisista kanavista. Autamme sinua löytämään asiakkaasi hakukoneoptimoinnin, Google Ads -mainonnan ja somemarkkinoinnin avulla.

VAKUUTA VERKOSSA

ENGAGE – Sitouta yleisösi

Tiedätkö mikä saa asiakkaasi syttymään ja luottamuksen heräämään? Autamme sinua tuottamaan sisältöä, jota asiakkaasi janoaa ostoprosessissaan, ideoimalla mm. erilaisia ostopolkuja verkkosivuille. Varmistamme myös sen, että asiakkaasi luottamus herää yritystäsi kohtaan ja rakennamme modernit ja käyttäjäystävälliset verkkosivut. Tutustu osaamiseemme sisällöntuotannossa ja verkkosivujen kehittämisessä.

AUTA ASIAKASTA

ACTIVATE – Lisää liidejä

Kaikki yritykset janoavat liidejä. Autamme jalostamaan verkkosivukävijöistä kiinnostavia kontakteja yrityksen myyntitiimille. Tämä tarkoittaa houkuttelevia lisäsisältöjen tuottamista erilaistan ladattavien materiaalien muodossa.

HOIVAA LIIDEJÄ JA ASIAKKAITA

NURTURE – Hoivaa kohti kauppaa

Erityisesti B2B-bisneksessä asiakkaiden ostopolut ovat pitkiä. Saatuja liidejä tulee hoivata ja houkutella ennen kuin he ovat valmiita vastaanottamaan suoraa myyntiä. Markkinoinnin automaatio ja älykkäästi rakennettu uutiskirjeviestintä auttaa asiakastasi ostopolulla eteenpäin. Autamme sinua siis tehostamaan myyntiäsi ja parantamaan asiakaspalveluasi.

TEHOSTA TEKEMISTÄ

ENHANCE – Käytä aikasi olennaiseen

Ihmisen aika on arvokasta. Anna meidän hoitaa integraatiot, teknologiat ja datan sujuva liikkuminen järjestelmien välillä. Suuntaa oma aikasi tulokselliseen tekemiseen.

Asiakkaitamme

Saatiin yli 220 % lisää kävijöitä verkkokauppaan orgaanisen liikenteen kautta!
Esko Janatuinen verkkokauppapäällikkö, Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus
Tämä on parasta mitä minulle on tapahtunut sitten Hartwallin ananasjaffan! Ja ananasjaffa on muuten törkeen hyvää.
Antti Niittyviita toimitusjohtaja, Prove Expertise Oy

OPI 7 PÄIVÄSSÄ MITEN MYYT DIGINÄ!

Vaikka et juuri nyt saisi liidejä verkkosivuilta lainkaan.

Suurin osa B2B-yrityksistä tunnistaa sen mahdollisuuden, että verkkosivuilta olisi mahdollista saada enemmän liidejä kuin yksittäisiä tarjouspyyntöjä joka toinen kuukausi. Kuitenkin vain harva yritys on luonut verkkosivuilleen digimyyntikoneen – miksi? On puuttunut selkeä action plan, kuinka tämä rakennetaan ja mitä vaiheita tarvitsee toteuttaa, jotta liidejä alkaa kilahdella.

Älä tuhlaa enää hetkeäkään ja varmista liidien lukumäärän räjähdysmäinen kasvu tilaamalla sinulle täysin veloitukseton 7 päivän ”Miten myyt diginä?”-videokurssi!

Tutustu VIDEOKURSSIIN ja ilmoittaudu mukaan!

OPI 7 PÄIVÄSSÄ KUINKA LÖYDÄT ASIAKKAASI DIGIKANAVISTA!

Vaikka et itse olisikaan somenatiivi.

Yli 80 % B2B-päättäjistä on tavoitettavissa verkosta. Vaikka et itse olisikaan aktiivinen somekäyttäjä, voivat asiakkaasi olla siellä juuri nyt etsimässä tietoa ja uusia yhteistyökumppaneita.

Älä anna asiakkaittesi enää ohittaa sinua digissä! Tilaa ilmainen 7 päivän ”Miten löydät asiakkaasi digikanavista”-kurssi nyt, niin et päästä asiakkaita lipumaan käsistäsi!”

Tutustu videokurssiin ja ilmoittaudu mukaan!

Tyytyväisiä asiakkaitamme

Lisää asiakaskokemuksia

MIKSI VERKKOASEMA?

Neljä syytä miksi valita Verkkis digimarkkinoinnin kumppaniksi: Poikkeuksellisen pitkä aika toimialalla. Yli kaksikymmentä vuotta tekemistä varmistaa sen, että osaamme hommamme ja tykkäämme siitä. Konseptoitu toimintamalli, emme laskuta tunneista, vaan tuloksista. Osaamisemme kattaa sekä modernin markkinoinnin, että markkinointiteknologiat. Tämä varmistaa sen, että aikasi säästyy olennaiseen. Tyytyväisyystakuu.

Toiminnan nainen. #verkkisläinen jo vuodesta 2011. Kaipaatko apua digimarkkinointiin tai oletteko uudistamassa verkkopalveluitanne? Contact me in Finnish or in English /riikkapohjanen "You get what you work for, not what you wish for." Tutustu tarkemmin Riikkaan
Riikka Pohjanen
Toimitusjohtaja, tekijä ja unelmoija. #Verkkisläinen jo vuodesta 2007. Tutustun mielelläni upeisiin ihmisiin, sovittaisiinko yhteinen teehetki? /tiinaraisanen "Mutta ihmisen pitäisi aina kurottaa pidemmälle kuin mihin hän ulottuu, miksi muuten taivas olisi olemassa?" Tutustu tarkemmin Tiinaan
Tiina Räisänen
Vuoden 2020 #verkkisläinen Minulla on lapsenomainen kiinnostus kaikkea uutta kohtaan ja innostun täysillä uuden oppimisesta. Loputtoman puheen ohella syötän sisällöt puolestasi sekä analysoin ja havainnollistan dataa sieväksi! Uskon myös vakaasti siihen, ettei ihmisellä voi olla tarpeeksi villasukkia! /Tiina-Liina Lybeck
Tiina-Liina Lybeck
Alusta asti mukana - en kuulemma lähde täältä kulumallakaan. Innostun, kun pääsemme suunnittelemaan ja toteuttamaan ratkaisua, joka tuo investoidut eurot monikertaisesti asiakkaalle takaisin. "selevä, kyllä se onnistuu" Tutustu tarkemmin Jyrkiin
Jyrki Sundström