wash - asiakastarina

Yrityksen tunnettuuden kasvattaminen somen avulla

Asiakkaamme Wash palvelut täytti tänä vuonna pyöreitä ja he halusivat juhlistaa 30-vuotista taivaltaan näyttävästi myös sosiaalisessa mediassa. Syntymäpäivän ympärille rakennettiin tunnettuutta nostattava kampanja, joka jatkui kahden kuukauden ajan keväällä 2021 Washin digikanavissa.

Suunnitelmallinen tekeminen ja saumaton yhteistyö

Jotta kanaviin saatiin tasaisesti sisältöä kahden kuukauden ajaksi, teimme aluksi suunnitelman, mitä milloinkin julkaistaan. Washilla oli jo ideoita referenssi- ja työntekijävideoista, joita hyödynnettäisiin syntymäpäiväkampanjoinnissa. Verkkoasema toteutti videotuotannon ja valmiita videoita hyödynnettiin maksetussa somemainonnassa menestyksekkäästi. Videokuvausten yhteydessä tuotettiin myös muuta kuvamateriaalia, jota on hyödynnetty somemainonnassa ja verkkosivuilla.

”Aikataulu videoiden kuvaukselle sekä editoinnille oli aika tiukka, mutta yhteistyö Verkkoaseman kanssa oli saumatonta ja hyvin pysyimme suunnitellussa aikataulussa. Kaikki meni hyvin ja lopputuloksena oli hyvännäköinen kampanja.”

Sami Luttinen

Videosisältöjen lisäksi Verkkis toteutti useita mainoskampanjoita, orgaanisia päivityksiä sekä uutiskirjeitä yhdessä asiakkaan kanssa. Syntymäpäiväkampanjaa varten rakennettiin oma laskeutumissivu, missä tarjottiin pyöreiden vuosien kunniaksi synttäritarjousta uusille asiakkaille. Facebook– ja LinkedIn-mainonta ohjattiin räätälöidylle laskeutumissivulle, jolloin tuloksia oli helppo mitata.

”Lopputuloksena oli hyvännäköinen kampanja ja saimme yhteistyöltä sitä, mitä toivottiin!”

Runsaasti näkyvyyttä!

Lopputuloksena Washin kampanja sai runsaasti liikennettä verkkosivuille sekä näkyvyyttä somekanavissa, niin orgaanisin postauksin kuin maksettuina mainoksinakin. Myös kolmannen osapuolen mainospalveluita käytettiin artikkelimainonnan ja bannerimainonnan muodossa mm. paikallisen maakuntalehden sivuilla ja printtimediassa. Pelkästään orgaanisten somepäivitysten avulla Wash tavoitti yli tuhansia ihmisiä, somemainonnalla saatiin kiinni kymmeniä tuhansia eri kanavissa. Yhteistyö jatkuu edelleen markkinoinnin ulkoistamispalveluna.

Halusimme tuoda esille 30-vuotista historiaamme ja sen avulla herättää luottamusta asiakkaissamme kokeneena ja pitkäaikaisena kumppanina. Toiveena oli myös saada synttärikampanjalla näkyvyyttä. Meillä on aikaisempaa kokemusta työskentelystä Verkkoaseman kanssa, joten heidät oli helppo valita kumppaniksi synttärikampanjan suunnitteluun ja toteutukseen.

Sami Luttinen, toimitusjohtaja
Wash palvelut

Vastaavia toteutuksia