Markkinointia, joka avaa ovet uusille markkinoille.

Kansainvälistyminen ei tapahdu käännöstoimistossa. Se syntyy, kun yrityksenne osaaminen ja luotettavuus näkyvät myös Suomen rajojen ulkopuolella, sujuvalla kielellä ja ammattilaisen äänellä.

Teollisuuden vienti perustuu tuttuuteen ja luottamukseen.
Ostajat valitsevat sen toimittajan, joka ymmärtää heidän kieltään sekä sananmukaisesti että teknisesti. Me autamme rakentamaan näkyvyyden, joka tekee teistä uskottavan ja löydettävän myös KV-sektorilla.

Tiina ja Riikka.

25 vuotta teollisuuden kasvua rakentamassa

Digimarkkinointi on kansainväliselle yritykselle elinehto

Lue lisää

”Yhteistyön elinehto oli kansainvälinen kyvykkyys ja kielitaito”

Lue lisää

”On tärkeää, että kumppani pystyy skaalautumaan myös kansainvälisiin tarpeisiin”

Lue lisää

MIKSI KANSAINVÄLISTYMINEN EI LÄHDE LIIKKEELLE? 

YRITYKSENNE EI LÖYDY KANSAINVÄLISISTÄ HAKUTULOKSISTA TAI ALAN HAKEMISTOISTA.

VERKKOSIVUT ON KÄÄNNETTY, MUTTA EIVÄT VAKUUTA PAIKALLISIA OSTAJIA

VIESTI KUULOSTAA KÄÄNNÖKSELTÄ, EI PAIKALLISELTA TOIMIJALTA.

KILPAILIJAT OVAT JO TUTTUJA NIMIÄ RUOTSISSA, NORJASSA JA SAKSASSA, KOSKA HE NÄKYVÄT JA PUHUVAT KOHDEMAAN KIELELLÄ.

HYVIÄ REFERENSSEJÄ JA RATKAISUJA ON, MUTTA NIITÄ EI OLE JULKAISTU KANSAINVÄLISESTI.

MITEN TEISTÄ TULEE KANSAINVÄLINEN JA LUOTETTAVA TOIMITTAJA

Me autamme teollisuusyrityksiä rakentamaan näkyvyyden, joka puree myös Suomen rajojen ulkopuolella. Kansainvälistyminen ei ole pelkkää käännöstyötä, se on prosessi, jossa markkinointi, kieli ja kulttuuri tukevat vientiä systemaattisesti. Rakennamme mallin, jolla teidät huomataan, ymmärretään ja valitaan uusilla markkinoilla. 

Kolme kohtaa, joilla tuloksia syntyy: 

  1. Näkyvyys ja kieliversiot kohdemarkkinassa
    Google ja LinkedIn ovat kansainvälisen teollisuuden messuhallit. Varmistamme, että yrityksenne löytyy hakukoneista ja näkyy alan verkostoissa kohdemaan kielellä, ei vain englanniksi. Teemme kieliversiot natiivitasoisesti mm. ruotsiksi, norjaksi ja englanniksi, käyttäen teollisuuden omaa sanastoa. Näin yrityksenne kuulostaa paikalliselta toimijalta, ei ulkomaiselta vierailijalta. 
  2. Vientimarkkinan uskottavuus sisällöillä ja videoilla
    Tuotamme sisältöjä, jotka avaavat konkreettisesti, miten ratkaisette asiakkaiden ongelmia eri maissa. Artikkelit, videot ja referenssit kertovat, miten teidän osaamisenne toimii myös Pohjoismaisessa ja keskieurooppalaisessa teollisuudessa. Kun viestintä on teknisesti tarkkaa ja kielellisesti luonnollista, luottamus lähtee rakentumaan. 
  3. Toimialaymmärrys kansainvälisessä kontekstissa
    Olemme työskennelleet valmistavan teollisuuden kanssa yli 25 vuotta. Tunnemme vientiprosessin ja ostokriteerit: toimitusvarmuus, dokumentointi, laatu ja palvelukyky. Yhdistämme nämä vahvuudet natiivikieliseen markkinointiin, jotta teidän kilpailuetunne näkyy ja kuuluu myös kohdemaan ostajalle. 

Luottamus syntyy teoista – siksi tarjoamme 60 päivän tyytyväisyystakuun 

Olemme sitoutuneet asiakkaidemme menestykseen, myös kansainvälisesti. Siksi tarjoamme 60 päivän rahat takaisin -takuun. Jos et ole tyytyväinen tuloksiin, hyvitämme maksusi ilman kysymyksiä.

Tavoitteemme on, että yhteistyö jatkuu tulosten ansiosta, ei sopimusehtojen vuoksi.