Get Unbeatable Results

with Marketing Technology And Professional Skills

#verkkis

Reach
Engage
Activate
Nurture
Enhance

Digital Marketing Office Verkkoasema

From Campaigning to The Big Picture

The genuine development of modern marketing and sales should start from the business objectives, rather than the means. The objectives themselves do not consist of a desire to revamp the web pages, the introduction of marketing automation or the implementation of search engine optimisation. Instead, the objectives may include:

  1. Reaching the right target group
  2. Attracting and engaging potential customers
  3. Converting visitors into leads
  4. Nurturing leads and raising them into customers
  5. Nurturing leads and raising them into customers

We believe in the REANE model (REANE standing for Reach – Engage – Activate – Nurture – Enhance), which steers your efforts and euros to the right targets of development. You can find the most effective means, channels and tools when you’re first clear on the direction ahead.

You Will Not Get What You Want, But What You Need

We will not offer you an isolated social media campaign or a single system, claiming that it will solve every challenge you face. Instead, we chart the goals and bottlenecks of each customer, and build a solution based on them. With confidence stemming from two decades of experience, we have the courage to shoulder responsibility and aim for results, instead of mere campaigning.

Because We Care About You

Even though the content of our service varies from customer to customer, our way of working is always the same. We provide you with the solution you need as a service, the price of which will not come as a surprise to you, and a partnership which you do not want to give up.

We’re waiting for you!
#verkkis

Blogs and guides

Blog25.02.2019
The Benefit of Marketing Technologies
Blog25.02.2019
How to Make Your Website More Effective?
Blog25.02.2019
The top 10 Intranet Applications
Blog25.02.2019
Five Common Challenges in Digital Marketing
GuideWebsite Renovation Guide for B2B CompaniesIn english
GuideSocial Media Guide for B2B CompaniesIn english
GuideSearch Engine Optimization GuideIn english
GuideMarketing Automation GuideIn english

Verkkis personnell

Milla Sitomaniemi
Tiina Räisänen
Sinitta Ahonen
Riikka Pohjanen

References

ReferenceMeconet Oy – Effectiveness in Digital Marketing with the Marketing IT Service
ReferenceMIF – Symphony Intrexx
ReferenceTailored Series of Training Sessions
ReferenceNäkemystehdas MBE – A Web Service That Supports the Core Message
YouTube
Instagram
Facebook

How to create customer journey

Reane and purchase path

Questions and Answers about digital marketing

All videos

4 days ago

Verkkoasema Oy

Kolmannen Digital Oulu -tapahtuman teemana on: Mikä on tärkeintä?

Vaikka digitalisaatio muuttaa maailmaamme, on silti asioita, jotka pysyvät tärkeinä murroksesta huolimatta. Digitalisaation yksi tavoite onkin se, että uudet teknologiat antavat meille tilaa keskittyä niihin asioihin, jotka ovat merkityksellisiä.

Pureudumme huippuasiantuntijoiden (Antti Vasaran, Laura Pääkkösen, Ilkka Halavan, Camilla Tuomisen ja Jari Sarasvuon) puheenvuorojen kautta teemoihin:

• Mikä on tärkeintä teknologian parissa?
• Mikä on tärkeintä asiakkaiden kanssa?
• Mikä on tärkeintä työssä?
• Mikä on tärkeintä työntekijöiden vinkkelistä?

Ja viimeisenä, digihuumasta huolimatta, mikä on tärkeintä liiketoiminnassa?
#digitaloulu #DO2020 #digilisaatio #asiakastyö #socialselling
... See MoreSee Less

6 days ago

Verkkoasema Oy

Verkkiksen Riikka starttailee pian Management Institute of Finland MIF Oy:n digikoulutuspäivää Espoossa, Omnia koulutuksella. Päivän aiheena "Markkinointi myynnin edistäjänä" ja koulutus on osana esimiehen ja johtamisen valmennusohjelma. #digisaarnaaja #verkkisläinen #verkkis ... See MoreSee Less

Verkkiksen Riikka starttailee pian Management Institute of Finland MIF Oy:n digikoulutuspäivää Espoossa, Omnia koulutuksella. Päivän aiheena Markkinointi myynnin edistäjänä ja koulutus on osana esimiehen  ja  johtamisen  valmennusohjelma. #digisaarnaaja #verkkisläinen  #verkkis

1 week ago

Verkkoasema Oy

Yksi tärkeimpiä asioita yritysviestinnässä on tietää se, kenelle viestitään ja miten! 👥🗣

Ajatus kohderyhmästä ei kuitenkaan aina pysy markkinointiviestinnässä mukana loppuun asti, vaikka ostajapersoona olisikin kirkkaana mielessä. ✨

Tiina antaa videolla 3 vinkkiä, kuinka voi viestiä paremmin, jotta asiakkaitakin kiinnostaa.🤜👍
... See MoreSee Less

1 week ago

Verkkoasema Oy

Verkkoasema kouluttaa 👌 Tänään Oulussa Verkkiksen Riikka kouluttaa Markkinointi-instituutilla aiheena Verkkosivut ja markkinoinnin automaatiot.
#digilähettiläs #verkkisläinen #markkinointi-instituutti
... See MoreSee Less

Verkkoasema kouluttaa 👌 Tänään Oulussa Verkkiksen Riikka kouluttaa Markkinointi-instituutilla aiheena Verkkosivut ja markkinoinnin automaatiot. 
#digilähettiläs #verkkisläinen #markkinointi-instituutti

 

Comment on Facebook

Paras palaute tämän päivän ryhmältä oli: "Miksei tää koulutus vois kestää viikon?" 😂 Tykkäsivät.

+ View previous comments

Load more